eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPerełka pewnego forum...Re: Perełka pewnego forum...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Perełka pewnego forum...
    Date: Tue, 15 Dec 2015 19:51:22 +0100
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
    Lines: 36
    Message-ID: <n4pnfa$181$1@node1.news.atman.pl>
    References: <n4elli$i82$1@node1.news.atman.pl>
    <566affc7$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    <n4fbh0$98a$1@node1.news.atman.pl>
    <1kerlw908q8k2$.1byhhg0nvzvv9.dlg@40tude.net>
    <566c8768$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <n4jprd$rbi$1@node1.news.atman.pl>
    <566e5193$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
    <566e8092$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <566e93c4$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    <n4me10$j2m$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1450205482 1281 89.77.163.134 (15 Dec 2015 18:51:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Dec 2015 18:51:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 151215-0, 2015-12-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:690270
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.6411155242631724150@news.neostrada.pl
    ...
    > On Mon, 14 Dec 2015 13:51:54 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    > wrote:
    >> Jak ktoś nie zapłacił, telefon wyłączało mu się wciskając czerwone
    >> fiberki, bo normalnie innego koloru,
    > biał(aw)e OIDP,
    >> ewentualnie na chwilę, to się uchylało bezpieczniki.
    >
    > Skoro projekt tej centrali nie uwzględniał jakiegoś cywiliizowanego
    > odłączenia abonenta nie dawało to do myślenia ówczesnym marketingowcom
    > tepsy, że odłączenie się nie opłaca bo można zarabiać na przychodzących a
    > za penalizacje starcza blokada wychodzących?

    Konstrukcja centrali Strowgera umożliwia niezależny ruch wychodzący i
    przychodzący, do tego stopnia, że wiszą na tym dwa niezależne aparaty, można
    też zezwolić na ruch tylko w jedną stronę. Ale, aby odcinać wychodzące, a
    pozostawić przychodzące, to trzeba by zbyt wielu zabiegów, prościej było
    wrzepić w kros czerwone fiberki i niezapłacony abonent miał głucho.
    Zresztą, nawet ci, co mieli numer już z elektronicznej, na początku kariery
    tychże, też było stosowane fiberkowanie, potem dopiero dając zakaz
    wychodzących, nie wstrzymywało się alarmowych i przychodzących. Koledze na
    jednej z Lucynek numer mającemu, jak mu się zdarzyło, po podniesieniu
    słuchawki, od razu gadało coś w stylu "Abonent wyłaczony z powodu braku
    opłat", nie pomnę dokładnie. Próba dodzwonienia się była oczywiście
    bezskuteczna. Ale zasilanie linia miała. Pewnie z jakiegoś lokalnego
    wyniesienia, gdzie nie opłacało się obsludze jechać, by jedną fiberkę
    wsadzić?

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048
    222478125 222478457 814605444 717857100 222478205 616279900 222478190
    616285031 222478041

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: