  • Data: 2010-04-23 08:07:40
    Temat: Re: Pentiom III 733 MHz a DivX
    Od: "Remek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" napisał:

    > moim skromnym zdaniem głównym problemem jest zbyt mała pamięć. XP po
    > zaaplikowaniu SP3 przy 256 MIB zaczyna straszliwie mulić, swapując bez
    > opamiętania w walce o przeżycie.

    NJie ma żadnych SP.

    Dysk zajęty obsługą
    > pliku wymiany nie za bardzo nadąża z odczytywaniem kolejnych porcji filmu.
    > Na początek dorzuciłbym mu drugie 256 MiB RAM i dopiero wtedy zaczął bawić
    > się kodekami.

    Od tego zacząłem, ale niestety ta płyta nie obsługuje nowszych typów SDRAM i
    128 MB widzi jako 64 MB, 256 MB jako 128 MB. A ma tylko 3 banki i nie ma
    obsługi DDR niestety. Nie ma chyba sensu szukać starych pamięci o
    odpowiedniej pojemności pasujących do tej płyty. Wyjdzie drożej niż trochę
    nowsza MB. Nie mogę znaleźć informacji czy ta P6BAT powinna pociągnąć PIII
    933 MHz. Strony ECS to paranoja totalna.

    Remek