  • Data: 2010-05-04 08:20:26
    Temat: Re: Pentiom III 733 MHz a DivX
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A to czytałeś:
    >
    > "Na płycie P6VAA + PIII 933 MHz + 64 MB RAM z tym samym OS, kodekami,
    > sterownikami, grafiką itd. filmy
    > odtwarzane są bezbłędnie."

    Czytalem... no i co z tego ma wynikac? :)

    > Na jakim chipsecie jest w/w płyta?

    P6BAT A+ jest oparta o przebrandowany "Apollo Pro Plus" czyli VT82C693.
    P6VAA to z kolei nowszy (i nieco szybszy) "Apollo 133 Pro" czyli
    VT82C693A.

    Jesli nie chce ci sie googlac to, chocby tu masz porownanie w aplikacjach
    biurowych:
    http://www.anandtech.com/show/359/9

    Ta niewielka roznica stanowi "byc albo nie byc" dla odtwarzania filmow.

    Chesz dowodow? Prosze: zwiekszaj rozdzielczosc odtwarzanych divx'ow.
    W ktoryms momencie dotrzesz do granicy, przy ktorej "133 pro" dostanie
    czkawki.
    W dodatku waskim gardlem nie bedzie procesor, bo dowolna plyta oparta o
    intelowe BX i440 albo Solano i815 z zainstalowanym tym samym procesorem
    i karta graficzna nadal bedzie odtwarzala obraz plynnie.

    > Która płyta?

    Vectra VL 400. O ile wiem to jest wlasnie na i815.

    i815 dziedziczy najprawdopodobniej sporo z konstrukcji starszego i440BX
    i cechuje sie przepustowoscia niemal dokladnie taka sama jak ten ostatni
    podkrecony do 133 MHz. Co IMHO czyni go najlepszym (pod tym wzgledem)
    chipsetem dla kombinacji s370 / SDR.

    pozdrawiam,
    Vituniu.