    From: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pentax K-x - kilka pytan
    Date: Wed, 9 Dec 2009 10:36:25 +0100

    Użytkownik "KILu"
    > Sprawdziles to organoleptycznie? Wczoraj bawilem sie K-x w sklepie. Na
    >(...)
    > (Kupilbym sobie
    > tego K-x, ale kwestia zasilania mnie skutecznie powstrzymuje... czy moje
    > obawy sa sluszne?

    Nie panikuj. Yogi(n) już Ci napisał, że jest dobrze i że pisze to z własnego
    doświadczenia. Jest już sporo użytkowników tego modelu w Polsce i za granicą
    (ponad 7% całkowitej sprzedaży lustrzanek w Japonii!), czyli zakładając, że
    Pentax produkuje około 30tysięcy K-x-ów miesięcznie (gdzieś były takie dane) to
    znaczy że rozprowadzili już po sklepach pewnie około 100tysięcy (zakładam, że
    produkowali go przynajmniej dwa miesiące przed ukazaniem się w sklepach).
    Generalnie nie narzekają na ilość zrobionych zdjęć na dobrych akumulatorkach.
    Jeśli więc pokazało się kilka egzemplarzy wadliwych to raczej spokojnie
    zamienisz swój egzemplarz na inny.
    Zresztą Pentax wypuścił już nowy firmware, który podobno poprawia zachowanie
    wskaźnika poziomu naładowania akumulatorów.

    Aha, jakby co to poczytaj o problemach Nikona D5000, który nie chciał się
    uruchamiać na dedykowanych naładowanych akumulatorach :-)