    From: "KILu" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pentax K-x - kilka pytan
    Date: Wed, 9 Dec 2009 07:02:04 +0100

    Yogi(n) wrote:
    > Na eneloopach bez nowego firmware robi 650 zdjęć.

    Sprawdziles to organoleptycznie? Wczoraj bawilem sie K-x w sklepie. Na
    moich Eneloopach (ladowane BC-700) sie nie wlaczal - nawet nie mignal
    dioda, tymczasem moj *ist DL2 pokazuje lekkie rozladowanie i spokojnie
    zrobie nim jeszcze kilkaset zdjec bez ladowania. Kilkaset! Wiec jak to
    jest z tym K-x? Skoro jest taki wybredny, to pewnie moze sie zdarzyc, ze w
    najmniej odpowiednim momencie odmowi wspolpracy (zreszta podobnie bywalo z
    K100D). W DL2 nigdy mi sie to nie zdarzylo - gdy zdarzy mu sie laskawie
    pokazac, ze baterie sa puste, po chwilowym wylaczeniu aparatu (albo
    zmianie kolejnosci ogniw) robie kolejne 200 zdjec...

    Mam wrazenie, ze inzynierowie Pentaksa zaliczyli wtope. Tylko dlaczego nic
    z tym nie robia, skoro problem jest znany od czasow Kasetki, a wczesniej
    (w lustrach z dokladniej tej samej rodziny) nie wystepowal? Kupilbym sobie
    tego K-x, ale kwestia zasilania mnie skutecznie powstrzymuje... czy moje
    obawy sa sluszne?

    --
    KILu