  • Data: 2009-05-28 10:53:10
    Temat: Re: Pentaksowiec kupił Canona i go troche szlag trafia :)
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Maj, 12:46, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > j...@g...com wrote:
    [...]

    > Było kupić S5 a nie bawić sie w jakieś komuny...
    > --
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Nie ironizuj, bo szkoda atramentu.. poza tym niepotrzebnie dyskusja
    wypada z nurtu. Mam problem, z którym się nie spotkałem w poprzednim
    systemie i prosto - potrzebuję informacji. Tym bardziej, że jak
    napisałem, ten inny system już wymyślił, że może być przydatne
    wyłączanie tego powiązania ekspozycji z autofokusem, więc temat nie
    jest głupi.. Jak masz coś w temacie to zapraszam.. A jak nie, to
    proszę nic nie pisz, bo potem historyczne wątki mają po kilkadziesiąt
    wypowiedzi, z czego tylko kilkanaście na temat. W dodatku nie znając
    mnie już mnie obrażasz..