  • 11. Data: 2013-11-28 11:34:17
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pawel G. nabazgrał(a):

    > A 12.750 sztuk wróciło jak naprawialne? O_o

    hehe :)

  • 12. Data: 2013-11-28 11:59:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Nov 2013 10:34:35 +0100, Pawel G. napisał(a):

    > A 12.750 sztuk wróciło jak naprawialne? O_o

    Nie, reszty nie udało się jeszcze skutecznie zareklamować:
    http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/410853-penta
    gram-problem-ze-zgloszeniem-reklamacji.html
    http://www.crn.pl/news/wydarzenia/prawo/2013/06/prob
    lemy-z-pentagramem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2013-11-28 12:09:44
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Nie, reszty nie udało się jeszcze skutecznie zareklamować:
> [...]

    Stare info, choć nie powiem że tak nie było. Ale jak przejmujesz inną firmę
    to chwila musi minąć zanim ogarniesz po niej burdel jaki mieli. Obecnie robi
    się to banalnie, robisz zgłoszenia na stronie eurorma, dostjesz RMA na
    produkt, potem wysyłają kurira po to i odsyłają po ok 2 tyg. Wiem bo sam
    reklamowałem HUB HDMI, na stronie masz cały czas podgląd jak wygląda status
    reklamacji.

  • 14. Data: 2013-11-28 13:00:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 52971679$0$2286$6...@n...neostrada.pl

    > Mylisz troche zjawiska.

    JF -- Ty od dawna piszesz bez sensu. :)

    > Zmniejsz glosnosc tak do polowy.

    Do połowy marca czy połowy dorsza?
    Do połowy -- być może Twoich mozliwości.
    Może u mnie połowa to tyle, że nic nie słychać
    a u kogoś połowa to tyle, żę ściany pekają. ;)

    Do mowy -- rzecz jasna.

    > Ty nie potrzebujesz. mlodziez slyszy.

    Żadna młodzież do rozmowy telefonicznej nie potrzebuje
    20 kHz -- choćby dlatego, że kodeki tego nie oferują. :)
    (o czym pisałem)

    Tak, jakbyś czarnobiałą telewizją chciał przesyłać kolorowy obraz.
    (czarnobiałą -- bo ona nie jest szachownicowo czarno-biała -- choć
    zapewne wielu znalazłbym chętnych do dyskusji na temat tego łącznika)

    -=-

    Zanim zabierzesz się do pisania -- przemyśl to, o czym chcesz pisać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-11-28 13:04:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Niekoniecznie, nawet w "markowym" Samsung Omnia ten sam głośnik był od powiadomien
    i rozmowy. Ten tel. (win ce) miał taką
    > irytująca funkcję, że potrafił zadzwonić w momencie wybierania połączenia. Gdy już
    wybrało się nr i przyłożyło się tel. do ucha
    > aby poczekać na połączenie potrafił zadzwonić niespodziewanie bo dokładnie w
    momencie oczekiwania na połączenie było połączenie
    > przychodzące. Wtedy można zrozumieć co to jest "próg bólu" w odbiorze głośności
    dźwięków ;)

    Fajnie by było, gdyby urzędnicy (zjadający pieniądze podatników)
    zajęli się właśnie takimi bublami -- więcej pieniędzy trzeba
    wydać na leczenie skutków głupoty niż na zapobieganie głupocie.
    Lekarze też by nie ucierpieli w efekcie bezrobocia -- mogliby
    zająć się profilaktyką i badaniami. Gorzej z farmaceutami, ale
    może udałoby się im wyprodukować leki podnoszące sprawność tak
    zwanych zdrowych ludzi...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2013-11-28 13:15:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 529717b6$0$2170$6...@n...neostrada.pl

    > Zgadnij ile trzeba zaplacic za mikrofon ktory nie przenosi do 20kHz :-)

    Za zbudowanie, za opracowanie/zaprojektowanie?...
    Ile za gotowy, lezący w sklepie?
    Ile za wygrzebanie takiegoż ze śmietnika?

    Raczej ;) tańszym jest ten, który nie słyszy powyżej 5kHz.
    Obok granicy -- trzeba by podać charakterystykę. Raczej trudno
    o taki, który ucina nagle (i niespodziewanie) na 3.5 kHz a od
    600 Hz do 35000 Hz daje pożądaną charakterystykę, niekoniecznie
    płaską.

    > A inne telefony maja inaczej ?

    Chyba tak -- chyba nie każdy telefon ma ten dźwięk.

    > Domyslny dzwiek mozna zmienic.

    I nawet trzeba!

    > O ile pamietam to chyba wlasnie Nokia pierwsza na ten problem wpadla - jeden z jej
    modeli lubil zahalasowac prosto w ucho :-)

    Na jaki pomysł -- ogranicznika mocy czy usunięcia dodatkowego głośnika?

    Na pomysł budowania malutkich dziurek dla przedniego głośników i dużych
    dziurek dla tylnego głośników wpadło wielu. Dźwięk poza falą/informacją
    niesie także po prostu powietrze/materię. Można tak budować kanały
    dźwiękowe, że dużej ilości powietrza nie zdołają przenieść w zbyt
    krótkim czasie. Możemy powoli włożyć/wsunąć miękkie sznurowadło
    (sznurówkę od/do buta) do cienkiej słomki, ale próba szybkiego
    wsunięcia nie powiedzie się -- sznurowadło zaklinuje się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-11-28 13:17:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl

    > Jako ciekawostka:

    > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki Pentagram 13.000 tel serii monster a
    wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.
    > Nie wydaje mi się żeby było to dużo.

    Sprzedaj 13 tysięcy sztuk toksycznych (wydzielających jakąś trutkę)
    telefonów i zobacz ile wróci jako nienaprawialne oaz zobacz, ile
    krzywdy uczyniły.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2013-11-28 13:20:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" l7789p$fl3$...@n...news.atman.pl

    > produkt, potem wysyłają kurira po to i odsyłają po ok 2 tyg. Wiem bo sam

    Raczej bardzo dużo czasu jak na telefon.
    (jak na brak telefonu)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2013-11-28 13:35:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" l7789p$fl3$...@n...news.atman.pl
    > Raczej bardzo dużo czasu jak na telefon.
    > (jak na brak telefonu)

    To zmień ustawę konsumencką, pentagram tego nie wymyślił.

    A teraz pomyśl co robią ludzie którzy reklamują np. wózki albo foteliki dla
    dzieci ?? 2 tygodnie bez wózka/fotelika.

  • 20. Data: 2013-11-28 13:37:02
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

> [...]

    > Sprzedaj 13 tysięcy sztuk toksycznych (wydzielających jakąś trutkę)
    > telefonów i zobacz ile wróci jako nienaprawialne oaz zobacz, ile

    Ty masz uraz więc twoja opinia się nie liczy :) ja nie tankuję na orlen od
    jakiś 10 lat ... jeden jedyny raz złamałem w tym czasie postanowienie bop na
    autostradzie DC<>Poznań i dalej xx km nie ma nic innego :(