  • 41. Data: 2010-10-22 22:45:08
    Temat: Re: Pendrive z blokada zapisu?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 21:42:08 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > A co to znaczy?
    >

    > -----

    Lots Of Love ;)

    --
    GLaF

  • 42. Data: 2010-10-23 00:29:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-23 00:45, GLaF pisze:

    > Lots Of Love ;)

    O tak powinno być chyba. Tak ładniej niż :tarzam się ze śmiechu, a
    tarzanie się po podłodze jest raczej niezdrowe. :-)

    --
    animka

  • 43. Data: 2010-10-23 15:34:52
    Temat: Odp: Pendrive z blokada zapisu?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "Klapocjusz" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Zamiast mi coś doradzić spotykam się z głupimi docinkami, aluzjami.
    > Moja karta pamięci Micro SD 32 GB z adapterem jednak jest felerna i
    > odsyłam ją jutro temu panu z Allegro.

    ale wiesz ze micro sd 32gb to minimum z 350 pln kosztuje?
    jak dalas znaczaco mniej to jedyne co uzyskasz to to ze kontakt z tym
    panem sie urwie...

  • 44. Data: 2010-10-23 17:05:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-23 17:34, m4rkiz pisze:

    > ale wiesz ze micro sd 32gb to minimum z 350 pln kosztuje?

    To sobie zajrzyj na allegro i zobacz po ile "latają" te karty.

    > jak dalas znaczaco mniej to jedyne co uzyskasz to to ze kontakt z tym
    > panem sie urwie...

    No, on na Allegro podał pewien swój adres za granicą. Przesyłka od niego
    przyszła z Łodzi, a ja teraz odesłałam do Przemyśla na jego skrzynkę
    pocztową.
    Za opłatę na list polecony priorytetowy bierze 11 zł (tak jak oni
    wszyscy tam zarabiajacy na opłatach pocztowych), a faktycznie taka
    przesyłka kosztuje 4 zł. z groszami.
    Ta osoba ma dużo pozytywów na allegro i nie sądzę, że mnie oszuka.

    --
    animka

  • 45. Data: 2010-10-23 17:37:51
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 19:05:14 +0200, animka napisał(a):

    > To sobie zajrzyj na allegro i zobacz po ile "latają" te karty.

    > Ta osoba ma dużo pozytywów na allegro i nie sądzę, że mnie oszuka.

    Sprawdź, czy dasz radę nagrać na tą kartę ok 30 GB plików, przy czym każdy
    plik musi być mniejszy niż 4 GB.

    --
    GLaF

  • 46. Data: 2010-10-23 17:51:02
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 23 Oct 2010 19:05:14 +0200
    doszła do mnie wiadomość <i9v4ki$3o8$1@node1.news.atman.pl>
    od animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> :

> [...]
    >przesyłka kosztuje 4 zł. z groszami.
    >Ta osoba ma dużo pozytywów na allegro i nie sądzę, że mnie oszuka.

    Ciekaw jestem co to za karta i na czym polega jej uszkodzenie, możesz
    podać coś więcej na ten temat(co się z nią działo, producent i aukcja
    na której była kupiona)?

  • 47. Data: 2010-10-23 17:51:30
    Temat: Re: [OT] Pendrive z blokada zapisu?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > To sobie zajrzyj na allegro i zobacz po ile "latają" te karty.

    Czyli albo podróby, albo "spadły z TIR-a". Albo o faktycznej pojemności dużo
    mniejszej, niż deklarowana, czego właśnie doświadczyłaś na sobie.

    > Za opłatę na list polecony priorytetowy bierze 11 zł (tak jak oni wszyscy
    > tam zarabiajacy na opłatach pocztowych),

    I pewnie nie wysyła w jednej przesyłce więcej niż 2 sztuki? Stały numer w
    tym dziale, bardziej bandycki na całym (za przeproszeniem) Allegro jest
    tylko dział GSM.
    W ogóle się dziwię, że ktoś mieszkający w wielkim mieście, mający dookoła
    mnóstwo różnorakich sklepów, w ogóle kupuje cokolwiek na tym złodziejskim
    bazarze. Bo jak tak policzyć wszystkie koszty, wychodzi znacznie drożej niż
    zakup osobisty.

    > Ta osoba ma dużo pozytywów na allegro i nie sądzę, że mnie oszuka.

    A Ty jaki komentarz wystawiłaś? ;->

    JoteR

  • 48. Data: 2010-10-23 20:02:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-23 19:37, GLaF pisze:

    > Sprawdź, czy dasz radę nagrać na tą kartę ok 30 GB plików, przy czym każdy
    > plik musi być mniejszy niż 4 GB.

    Nie sprawdzę, bo tę kartę wczoraj już odesłałam. Miała chyba uszkodzone
    sektory. Co skopiowałam na nią to po ponownym uruchomieniu karty czy
    komputera plików już na niej nie było (tylko foldery).

    --
    animka

  • 49. Data: 2010-10-23 20:05:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-23 19:51, Tomasz Jasiński pisze:

    > Ciekaw jestem co to za karta i na czym polega jej uszkodzenie, możesz
    > podać coś więcej na ten temat(co się z nią działo, producent i aukcja
    > na której była kupiona)?

    Już za późno na takie informacje, sorry. Zresztą aukcja to nie Twoja sprawa.

    --
    animka

  • 50. Data: 2010-10-23 20:19:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-23 19:51, JoteR pisze:

    > Czyli albo podróby, albo "spadły z TIR-a". Albo o faktycznej pojemności dużo
    > mniejszej, niż deklarowana, czego właśnie doświadczyłaś na sobie.

    Możliwe. Ten facet ma na allegro chyba z kilkanaście aukcji z tymi kartami.
    Wszyscy raczej zadowoleni. Komentarze pozytywne. Chyba tylko jeden
    negatywny gdzie dodano, iż sprzedawca zwrócił pieniądze za kartę, ale za
    przesyłkę w obie strony to już nie.

    > I pewnie nie wysyła w jednej przesyłce więcej niż 2 sztuki?

    Nie wiem. Ja kupiłam jedną.

    > Stały numer w tym dziale, bardziej bandycki na całym (za przeproszeniem) Allegro
    jest
    > tylko dział GSM.

    Allegro powinno ukrócić te szczególne zarobki na przesyłkach.

> [...]
    > bazarze. Bo jak tak policzyć wszystkie koszty, wychodzi znacznie drożej niż

    Ja wylicytowałam tanio. Byli ludzie, którzy licytowali na większe kwoty.
    W każdej aukcji facet ma po jakieś 8-10 kart.

    > A Ty jaki komentarz wystawiłaś? ;->

    No właśnie męczyłam się cały czas z tą kartą. To była syzyfowa praca. Na
    mojego posta w nadziei, że mi ktoś doradzi- jakieś półgłupki tutaj
    zastanawiały się ile ja mam lat itp.
    Oczywiście komentarza jeszcze nie wystawilam i raczej już nie wystawię,
    chyba, że mi przyśle sprawną kartę.

    --
    animka