  • 21. Data: 2010-10-21 14:45:00
    Temat: Re: Pendrive z blokada zapisu?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A od kiedy za zakochiwanie się grozi prokurator?

    A do Animkowej myszki to ja już jestem pierwszy w kolejce ;-)
    Zresztą ja kwidzisz odpowiedziała w Moim Wątku :-)

    -----

  • 22. Data: 2010-10-21 15:08:33
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 15:23:19 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Może być dziecko udające kobietę (w sieci trudne do sprawdzenia) lub
    > kobieta o poziomie umysłowym dziecka. Jak przeczytałem "sama karta jest
    > malutka i wpadłaby do czytnika w komputerze i dobrze, że ją kupiłam z
    > czytnikiem. Kartę włozylam do tego czytnika" uznałem że tak to tylko
    > dziecko by napisało.

    Uwierz na słowo - to, co potrafi wymyśleć użyszkodniczka, to się w głowie
    nie mieści. ;D

    [ Ludzie są jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie ]
    [ znajdziesz. (JoeMonster.org) ]

  • 23. Data: 2010-10-21 15:08:34
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 10:12:21 +0000 (UTC), Wojtek napisał(a):

    > Aż tak dużo? ;))

    Ma X, wygląda na X ? 10, czuje się na 25, zachowuje jak w przedszkolu. ;)

    [ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo ]
    [ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
    [ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył, ]
    [ że nadchodzi PIĄTEK! (JoeMonster.org) ]

  • 24. Data: 2010-10-21 21:36:44
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-21 12:12, Wojtek pisze:

    > Aż tak dużo? ;))

    Zamiast mi coś doradzić spotykam się z głupimi docinkami, aluzjami.
    Moja karta pamięci Micro SD 32 GB z adapterem jednak jest felerna i
    odsyłam ją jutro temu panu z Allegro.

    --
    animka

  • 25. Data: 2010-10-21 21:42:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-21 15:23, RadoslawF pisze:

> [...]
    > w komputerze i dobrze, że ją kupiłam z czytnikiem. Kartę
    > włozylam do tego czytnika" uznałem że tak to tylko dziecko

    Nie muszę się nikomu tu spowiadać. Takiej karty przedtem nigdy nie
    widziałam, oprócz tej, którą mam w telefonie, ale jej nie wyciagam.
    Karta jest z adapterem. Myślałam, że jak mam czytnik kart w komputerze
    to ten adapter nie będzie potrzebny. Jednak jest potrzebny i z kartą
    pamięci tworzy komplet, który się wkłada do czytnika w komputerze. Dla
    mnie obecnie to już jasne, a czy dla Ciebie też jest już jasne?

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-10-21 21:44:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-21 15:07, Yakhub pisze:

    > Zakochałem się, i chciałem się dowiedzieć, czy grozi mi prokurator...

    Mój wnuczek może kiedyś będzie prokuratorem i to on Ci dokopie.

    --
    animka

  • 27. Data: 2010-10-21 21:52:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-21 16:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > A do Animkowej myszki to ja już jestem pierwszy w kolejce;-)

    A kup sobie taką w Realu :-) 59 zł bodajże i naprawdę jest świetna ;-)

    --
    animka

  • 28. Data: 2010-10-21 23:07:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-21 23:42, Użytkownik animka napisał:

> [...]
    > pamięci tworzy komplet, który się wkłada do czytnika w komputerze. Dla
    > mnie obecnie to już jasne, a czy dla Ciebie też jest już jasne?

    To że typowe czytniki bez adaptera nie obsługują kart mini,
    mikro i podobnych owszem To że mając nikłą wiedzę w temacie
    dyskusji nie zabieramy głosu też jest jasne ale jak widzę
    nie dla Ciebie. Ale spowiadać sie z tego oczywiście nie
    musisz. :-)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2010-10-22 06:26:38
    Od: "Klapocjusz" <j...@w...pl>

    Sprawdź specyfikacje swojego telefonu (czy obsługuje karty o pojemności 32
    Gb). Jeśli na kompie ta karta nie wywołuje problemów to racze jest sprawna a
    kłopot jest ze współpracą z telefonem.

  • 30. Data: 2010-10-22 06:45:17
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 23:44:36 +0200, animka napisał(a):

    > Mój wnuczek może kiedyś będzie prokuratorem i to on Ci dokopie.

    Ale za co?...

    --
    Yakhub