eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPendrive Kingston (gwarancja 5 lat) › Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <56e573be$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <nc5udo$46g$1@adenine.netfront.net>
    Subject: Re: Pendrive Kingston (gwarancja 5 lat)
    Date: Mon, 14 Mar 2016 13:24:45 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 27
    Message-ID: <56e6ad90$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.23.168
    X-Trace: 1457958288 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 83.24.23.168:2014
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1248332
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mirekc" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nc5udo$46g$1@adenine.netfront.net...
    >W dniu 2016-03-13 o 15:05, neelix pisze:
    >> Mam pendrive'a Kingston 16 GB po 2-letniej gwarancji. Chodzi pod
    >> dekoderem dvb-t i przestaje nagrywać po 12 minutach, po 3 minutach. Nie
    >> dawał się nawet sformatować. Sklep oddał twierdząc, że się odblokował.
    >> Niestety nie. Znowu przerywa nagrywanie. Jak to jest z tą 5-letnią
    >> gwarancją? Kto to rozpatruje i jak tego dochodzić? Czy to tylko chwyt
    >> reklamowy na opakowaniu? Mam kilka pendrive'ów. Inne w tej samej
    >> konfiguracji działają.
    >
    > Dvb-t ma swoją specyfikę. Ja mam podobny problem z telewizorem i
    > pendrivem GoodRam. Po podłączeniu do telewizora przestaje nagrywać w
    > losowych momentach, albo zapisuje puste pliki, albo rozwala się
    > partycja. Po przeformatowaniu i podłączeniu do kompa nie wykazuje
    > żadnych błędów, można zapisywać, odczytywać, uruchamiać różne testy i
    > nic. Nawet nie ma jak reklamować, bo sprawdzą na kompie i uznają, że
    > dobry.

    Jeśli jest podejście typu "spadaj kliencie" to tak będzie. Dla mnie to
    absurd. Kto traci czas na reklamacje sprawnego sprzętu? Mam kilka, jeden
    szwankuje więc wymiana.
    --
    Pozdrawiam
    neelix

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: