    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: . Re: Peltier, chłodzenie
    Date: Sun, 17 May 2015 23:46:09 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <0...@g...com>
    <jre522d16cpj$.nnm6ut3n7p5r$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <x...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mj794q$c2e$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mj8pgk$11j$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnmlh5gp.5d4.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    (latarka)

    > [...ruja i porubstwo -- opisanie stanu....]

    > To są jednak różne rzeczy. Sprzedawanie pamięci o niesłychanej pojemności,

    No, wiadomo. Ale tak czy siak, wyrolowani zostali. Tylko na różną nutę, że
    tak to określić.

    > które w rzeczywistości mają większość komórek zlinkowanych do /dev/null,
    > to zjawisko stare i dobrze znane. Należy do tej samej kategorii, co kable

    I wrzucone do legalnego sklepu... Pewnie oszuści liczyli, że nabywca skapuje
    się wtedy, gdy "wozwraszczenie" tego będzie jużś nieopłacalne. Choć mnie by
    było i tych 3 dolców szkoda, bo choćby piwo za to wypić, lub kupić jeden
    sprawny penis. Zresztą, 1GB to dziś nie tak dużo, a i tak okazało się
    zanadto wielkie. Oczywiście,l znam zjawisko, jednakże zachadzając do
    legalnego sklepu chciałbym liczyć na to, że nabędę towar nadający się do
    użytku. No, raz się zdarzyło, że nie przyuważyłem, iż nabywane chińskie
    pierożki okazały się przeterminowane o dwa dni, co oznajmiły pięknym
    pleśniakiem przy rozpakowaniu, jak sobie w robocie chciałem przyrządzić w
    mikrofali drugie śniadanie. Ale nie było problemu, wymienili na świeże,
    chyba nieco inny smak, ale nie komplikowałem nadto i zjadłem ze smakiem,
    oraz 1/3 buteleczki sosu Jalapenho.

    > rozruchowe za pińć złotych, o obciążalności 200 A, które mają trzy włoski
    > miedzi w plastiku. Albo akumulatorki AA o deklarowanej pojemności wyższej

    Pińć... to nawet nie piędź, czy insza pięść, to ledwie mały paluszek, co
    sobie w nosie pogrzebać można najwyżej.

    > niż rozruchowy do traktora. To dla tych, co lubią "tanio i dobrze" (więc
    > zamiast jednej, muszą kupić dwie rzeczy).

    I obie okazują się być zjebane, w rezultacie kasa wydana, a produktu nie ma,
    albo leży na stole niesprawny, bo padł, albo w ogóle parametrów nie 3ma.

    > "Ekologiczne latarki" konstruuje się z myślą o innych klientach. Takich,
    > co gotowi zapłacić nawet więcej, byle tylko było ekologicznie. I opisana

    Żeby rzeczywiście były eko, to jeszcze bym to przecierpiał.
    A tak, to jedynie walenie własnego konia, czy inny romans z Renią Grabowską,
    będzie rzeczywiście może eko.

    > latarka znakomicie sprawdza się dydaktycznie -- pokazuje jak to wszystko
    > w praktyce wygląda. Tyle że w poważniejszych "urządzeniach ekologicznych"
    > dodatkowe źródło energii nie jest tak łatwe do odkrycia jak te pastylki
    > wewnątrz latarki. Przeważnie jest to jakaś śmierdząca fabryka daleko w
    > Bangladeszu czy gdzieś. Może też zrobieni, ale narzędzie całkiem inne.

    Zaraz... a to nie w Bangladeszu skolapsowała przeciążona pracą maszyn
    konstrukcja budynku tamtejszej fabryki tekstylnej? Co to w mediach
    trąbili...? Poszli w taniznę, co się tragicznie zemściło... I w sumie gówno
    z tego wyszło, nie żadne eko.

    > -- Wies co, Kaśka, dupcyłam sie wcoraj z miastowym.
    > -- No i co, jak było?
    > -- Miał penisa.
    > -- O! A co to takie?
    > -- Podobne do chuja, ino ze mientkie.

    Trafnie oddaje to istotę rzeczy. ... BTW. "Baco, gnie wam się!" :)

    Przyznaję, nabyłem kiedyś do starego Eryksona (R320s) bateryję, niby 1700, a
    rozmiar 500-cuś-tam. Ale było do przebolenia, bo przynajmniej kilka dni
    (2-3) trzymało i nie było zaskoczenia, że telefon rano zdjęty z ładowarki, w
    południe wyłaczy się z komunikatem "bateria rozładowana"; a koszt niewielki.
    Aż w Promaco nabyłem nową za 35 zyla 1600, ale się nie nacieszyłem, bo
    niedługi czas potem telefoniak stracił na zawsze końcówkę mocy i nie
    opłacało się tego reanimować. Mam gdzieś na części, jakby ktoś chciał się
    pobawić, oddam za darmo. Jak chętny uratuje (brak gniazda anteny
    zewnętrznej, podejrzewałem zwarcie, poległo przy szukaniu uszkodzenia), to
    będzie jego. Wszelkie dane wyczyszczone. Odbiór w Warszawie, najlepiej
    osobisty. (hehe, o ile nie wzięła tego w międzyczasie amba fatima...)

    --
    Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)