    Date: Wed, 12 Feb 2014 17:30:54 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    <ldb4fd$8dk$1@news.task.gda.pl> <ldbdgr$o8f$8@dont-email.me>
    <52f94644$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldbh4p$o8f$14@dont-email.me> <ldch1q$ktq$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcn9c$kmm$1@dont-email.me> <ldcoti$t5h$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcpds$kmm$2@dont-email.me> <ldcpqh$ttt$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcqoa$kmm$3@dont-email.me> <ldcrjp$o4$1@node1.news.atman.pl>
    <ldcsaj$kmm$4@dont-email.me> <ldcu1e$2ju$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcudo$qmi$1@node2.news.atman.pl> <ldcvd3$43p$1@node2.news.atman.pl>
    <1bf5l559esalh.48bdsbq56ltx$.dlg@40tude.net>
    <52fa8387$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <1xrni47q0z270$.9arl4exxxv9w.dlg@40tude.net>
    <ldf7j9$jbr$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <ldfa8h$meh$1@node1.news.atman.pl>
    <52fb9d73$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-02-12 17:12, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    > W dniu 2014-02-12 08:49, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Wiec jednak ktos sie na to zdecydowal i najwyrazniej mozna :-P

    Ktoś się na to zdecydował w jednym kraju dawno temu i teraz jest
    problem.

    > A wrecz przeciwnie. Tam gdzie ograniczenie ma sens, tam jest.

    Co wręcz przeciwnie? Znaczy stawianie ograniczeń (a nie zaleceń)
    + zalecenia + jednak ciągła kampania o wprowadzenie administracyjnego
    ograniczenia to jednak nie jest chęć ograniczenia prędkości z jaką
    się ludzie poruszają?

    > Przychodzi remont/przebudowa/rozbudowa i ograniczenie sciagaja.

    Różnie to bywa, ale trudno by bez specjalnego uzasadnienia stało
    ograniczenie, skoro brak jest takowych administracyjnych.

    > A statystyki mowia ze Niemcy maja srednia wypadkowosc na autostradach.
    > Wieksza niz Szwedzi czy Anglicy, ale mniejsza niz poludniowe kraje,
    > gdzie limity rzedu 130 sa.

    Pokaż te statystyki - zobaczymy z czego może ona wynikać. Bo tak
    na sucho to wiesz, np. ze zwiększonej produkcji lnu w Rumunii.

    > Nieprzestrzegania predkosci zalecanej :-)

    Skoro mogę trochę szybciej to jakim miałbym się wstydem okryć?
    Może nie powinienem też jeździć BMW?

    > Hm, wylecisz z drogi , spadniesz z 2-3 m skarpy pechowo na dach ...
    > slupki to wytrzymaja ?

    Generalnie w wymyślaniu wyimaginowanych wydarzeń masz spore
    doświadczenie:>

    > Tak czy inaczej - po zasnieciu zapewne zatrzymasz sie na jezdni w sposob
    > dosc gwaltowny.

    Ja już pisałem - niekoniecznie w ogóle musi dość do poważnego
    zdarzenia, czy w ogóle do jakiegokolwiek.

    > Inni za toba dadza rade zahamowac/ominac, czy nie ?

    Ostatnio im się udało.