eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPeleton i jeden uprzejmy [crosspost]Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!news-out.read
    news.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 12 Feb 2014 17:30:54 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    References: <ld3mrm$a2b$1@news.vectranet.pl>
    <12uofxlnunlzs$.8hhmaiati22o$.dlg@40tude.net>
    <ldb4fd$8dk$1@news.task.gda.pl> <ldbdgr$o8f$8@dont-email.me>
    <52f94644$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldbh4p$o8f$14@dont-email.me> <ldch1q$ktq$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcn9c$kmm$1@dont-email.me> <ldcoti$t5h$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcpds$kmm$2@dont-email.me> <ldcpqh$ttt$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcqoa$kmm$3@dont-email.me> <ldcrjp$o4$1@node1.news.atman.pl>
    <ldcsaj$kmm$4@dont-email.me> <ldcu1e$2ju$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcudo$qmi$1@node2.news.atman.pl> <ldcvd3$43p$1@node2.news.atman.pl>
    <1bf5l559esalh.48bdsbq56ltx$.dlg@40tude.net>
    <52fa8387$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <1xrni47q0z270$.9arl4exxxv9w.dlg@40tude.net>
    <ldf7j9$jbr$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <ldfa8h$meh$1@node1.news.atman.pl>
    <52fb9d73$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <52fb9d73$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 65
    Message-ID: <52fba1fe$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1392222718 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2209 109.241.238.172:51568
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523699
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-12 17:12, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    > W dniu 2014-02-12 08:49, J.F. pisze:
    > (...)
    >>> Ale dlaczego Niemcy skresliles ?
    >> Nie skreśliłem,
    >
    > Wiec jednak ktos sie na to zdecydowal i najwyrazniej mozna :-P

    Ktoś się na to zdecydował w jednym kraju dawno temu i teraz jest
    problem.

    >> ale Niemcy ograniczeń nie zdejmują,
    >> a wręcz przeciwnie. Zresztą ten brak ograniczeń to ładnie
    >> wygląda jako hasełko.
    >
    > A wrecz przeciwnie. Tam gdzie ograniczenie ma sens, tam jest.

    Co wręcz przeciwnie? Znaczy stawianie ograniczeń (a nie zaleceń)
    + zalecenia + jednak ciągła kampania o wprowadzenie administracyjnego
    ograniczenia to jednak nie jest chęć ograniczenia prędkości z jaką
    się ludzie poruszają?

    > Przychodzi remont/przebudowa/rozbudowa i ograniczenie sciagaja.

    Różnie to bywa, ale trudno by bez specjalnego uzasadnienia stało
    ograniczenie, skoro brak jest takowych administracyjnych.

    > A statystyki mowia ze Niemcy maja srednia wypadkowosc na autostradach.
    > Wieksza niz Szwedzi czy Anglicy, ale mniejsza niz poludniowe kraje,
    > gdzie limity rzedu 130 sa.

    Pokaż te statystyki - zobaczymy z czego może ona wynikać. Bo tak
    na sucho to wiesz, np. ze zwiększonej produkcji lnu w Rumunii.

    > Nieprzestrzegania predkosci zalecanej :-)

    Skoro mogę trochę szybciej to jakim miałbym się wstydem okryć?
    Może nie powinienem też jeździć BMW?

    > Hm, wylecisz z drogi , spadniesz z 2-3 m skarpy pechowo na dach ...
    > slupki to wytrzymaja ?

    Generalnie w wymyślaniu wyimaginowanych wydarzeń masz spore
    doświadczenie:>

    > Tak czy inaczej - po zasnieciu zapewne zatrzymasz sie na jezdni w sposob
    > dosc gwaltowny.

    Ja już pisałem - niekoniecznie w ogóle musi dość do poważnego
    zdarzenia, czy w ogóle do jakiegokolwiek.

    > Inni za toba dadza rade zahamowac/ominac, czy nie ?

    Ostatnio im się udało.

    >>> Powiedzmy ze jakby usnal, to koniec moglby tak samo wygladac.
    >> Czyli typowy nieprzewidywalny wypadek jakich wiele i niczego
    >> dokładnie nie udowadnia:>
    >
    > Demonstruje ze barierka moze i dobra, ale ciezarowki z tylu nie.

    Czyli typowy nieprzewidywalny wypadek jakich wiele i niczego
    dokładnie nie udowadnia:>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: