eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPeleton i jeden uprzejmy [crosspost] › Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ld3mrm$a2b$1@news.vectranet.pl>
    <12uofxlnunlzs$.8hhmaiati22o$.dlg@40tude.net>
    <ldb4fd$8dk$1@news.task.gda.pl> <ldbdgr$o8f$8@dont-email.me>
    <52f94644$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldbh4p$o8f$14@dont-email.me> <ldch1q$ktq$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcn9c$kmm$1@dont-email.me> <ldcoti$t5h$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcpds$kmm$2@dont-email.me> <ldcpqh$ttt$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcqoa$kmm$3@dont-email.me> <ldcrjp$o4$1@node1.news.atman.pl>
    <ldcsaj$kmm$4@dont-email.me> <ldcu1e$2ju$1@node2.news.atman.pl>
    <ldcudo$qmi$1@node2.news.atman.pl> <ldcvd3$43p$1@node2.news.atman.pl>
    <1bf5l559esalh.48bdsbq56ltx$.dlg@40tude.net>
    <52fa8387$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <1xrni47q0z270$.9arl4exxxv9w.dlg@40tude.net>
    <ldf7j9$jbr$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <ldfa8h$meh$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ldfa8h$meh$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Date: Wed, 12 Feb 2014 17:12:30 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 73
    Message-ID: <52fb9d73$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109-207-52-74.ronus.pl
    X-Trace: 1392221555 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2155 109.207.52.74:51821
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523691
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    W dniu 2014-02-12 08:49, J.F. pisze:
    (...)
    >>> Najwyraźniej nie można, skoro nikt się na to nie zdecydował.
    >>> Tylko nie pisz o eksperymencie w Montanie, ponieważ on tak
    >>> naprawdę niczego nie dowodzi.

    >> Ale dlaczego Niemcy skresliles ?
    >Nie skreśliłem,

    Wiec jednak ktos sie na to zdecydowal i najwyrazniej mozna :-P

    >ale Niemcy ograniczeń nie zdejmują,
    >a wręcz przeciwnie. Zresztą ten brak ograniczeń to ładnie
    >wygląda jako hasełko.

    A wrecz przeciwnie. Tam gdzie ograniczenie ma sens, tam jest.
    Przychodzi remont/przebudowa/rozbudowa i ograniczenie sciagaja.

    A statystyki mowia ze Niemcy maja srednia wypadkowosc na autostradach.
    Wieksza niz Szwedzi czy Anglicy, ale mniejsza niz poludniowe kraje,
    gdzie limity rzedu 130 sa.

    >>> Można, nawet sam z tego korzystam.
    >> Wstydz sie :-P
    >Czego mam się wstydzić?

    Nieprzestrzegania predkosci zalecanej :-)

    >>> Porównaj sobie "rowy" przy autostradach z tymi przy innych
    >>> drogach.
    >> Rowy, skarpy, wiadukty,
    >Porównaj sobie te konstrukcje z autostrad z tymi przy innych drogach.

    Hm, wylecisz z drogi , spadniesz z 2-3 m skarpy pechowo na dach ...
    slupki to wytrzymaja ?

    >> slupki barierek ...
    >Sugerujesz zdejmowanie barier, by użyć tego jako argumentu?

    Sugeruje mozliwosc naglego zatrzymania na slupku po barierce.

    >> Truizm,ale chodzi o to ze o ile autostrada zmniejsza ryzyko
    >> czolowki
    >> po zasnieciu, to juz wpadniecia do rowu nie powinienes wymieniac.

    >Niby dlaczego nie? Jak pisałem - porównaj sobie warunki wjechania
    >do rowu (+okolice) na normalnej drodze i na autostradzie.

    Osobiscie nie zwiedzalem, ale RoMan i AdamP mile rowy wspominaja :-)

    >> Moze i row lagodny, ale jak zamiast rowu odbijesz sie od barierki
    >> staniesz bokiem czy na boku i wystawisz na strzal innego pojazdu -
    >> to
    >> autostrada niewiele daje.

    >Spoko, jeden taki przeżył wypadek, ponieważ pasów nie zapiął i go
    >wyrzuciło - tak by się spalił.

    Tak czy inaczej - po zasnieciu zapewne zatrzymasz sie na jezdni w
    sposob dosc gwaltowny.
    Inni za toba dadza rade zahamowac/ominac, czy nie ?

    >>> Ten rozumiem usnął i nie zauważył, że coś na autostradzie się
    >>> pojawiło? :>
    >> Powiedzmy ze jakby usnal, to koniec moglby tak samo wygladac.
    >Czyli typowy nieprzewidywalny wypadek jakich wiele i niczego
    >dokładnie nie udowadnia:>

    Demonstruje ze barierka moze i dobra, ale ciezarowki z tylu nie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: