-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ld3mrm$a2b$1@news.vectranet.pl>
<12uofxlnunlzs$.8hhmaiati22o$.dlg@40tude.net>
<ldb4fd$8dk$1@news.task.gda.pl> <ldbdgr$o8f$8@dont-email.me>
<52f94644$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
<ldbh4p$o8f$14@dont-email.me> <ldch1q$ktq$1@node2.news.atman.pl>
<ldcn9c$kmm$1@dont-email.me> <ldcoti$t5h$1@node2.news.atman.pl>
<ldcpds$kmm$2@dont-email.me> <ldcpqh$ttt$1@node2.news.atman.pl>
<ldcqoa$kmm$3@dont-email.me> <ldcrjp$o4$1@node1.news.atman.pl>
<ldcsaj$kmm$4@dont-email.me> <ldcu1e$2ju$1@node2.news.atman.pl>
<ldcudo$qmi$1@node2.news.atman.pl> <ldcvd3$43p$1@node2.news.atman.pl>
<1bf5l559esalh.48bdsbq56ltx$.dlg@40tude.net>
<52fa8387$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
<1xrni47q0z270$.9arl4exxxv9w.dlg@40tude.net>
<ldf7j9$jbr$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<ldfa8h$meh$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ldfa8h$meh$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
Date: Wed, 12 Feb 2014 17:12:30 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 73
Message-ID: <52fb9d73$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109-207-52-74.ronus.pl
X-Trace: 1392221555 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2155 109.207.52.74:51821
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523691
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
W dniu 2014-02-12 08:49, J.F. pisze:
(...)
>>> Najwyraźniej nie można, skoro nikt się na to nie zdecydował.
>>> Tylko nie pisz o eksperymencie w Montanie, ponieważ on tak
>>> naprawdę niczego nie dowodzi.
>> Ale dlaczego Niemcy skresliles ?
>Nie skreśliłem,
Wiec jednak ktos sie na to zdecydowal i najwyrazniej mozna :-P
>ale Niemcy ograniczeń nie zdejmują,
>a wręcz przeciwnie. Zresztą ten brak ograniczeń to ładnie
>wygląda jako hasełko.
A wrecz przeciwnie. Tam gdzie ograniczenie ma sens, tam jest.
Przychodzi remont/przebudowa/rozbudowa i ograniczenie sciagaja.
A statystyki mowia ze Niemcy maja srednia wypadkowosc na autostradach.
Wieksza niz Szwedzi czy Anglicy, ale mniejsza niz poludniowe kraje,
gdzie limity rzedu 130 sa.
>>> Można, nawet sam z tego korzystam.
>> Wstydz sie :-P
>Czego mam się wstydzić?
Nieprzestrzegania predkosci zalecanej :-)
>>> Porównaj sobie "rowy" przy autostradach z tymi przy innych
>>> drogach.
>> Rowy, skarpy, wiadukty,
>Porównaj sobie te konstrukcje z autostrad z tymi przy innych drogach.
Hm, wylecisz z drogi , spadniesz z 2-3 m skarpy pechowo na dach ...
slupki to wytrzymaja ?
>> slupki barierek ...
>Sugerujesz zdejmowanie barier, by użyć tego jako argumentu?
Sugeruje mozliwosc naglego zatrzymania na slupku po barierce.
>> Truizm,ale chodzi o to ze o ile autostrada zmniejsza ryzyko
>> czolowki
>> po zasnieciu, to juz wpadniecia do rowu nie powinienes wymieniac.
>Niby dlaczego nie? Jak pisałem - porównaj sobie warunki wjechania
>do rowu (+okolice) na normalnej drodze i na autostradzie.
Osobiscie nie zwiedzalem, ale RoMan i AdamP mile rowy wspominaja :-)
>> Moze i row lagodny, ale jak zamiast rowu odbijesz sie od barierki
>> staniesz bokiem czy na boku i wystawisz na strzal innego pojazdu -
>> to
>> autostrada niewiele daje.
>Spoko, jeden taki przeżył wypadek, ponieważ pasów nie zapiął i go
>wyrzuciło - tak by się spalił.
Tak czy inaczej - po zasnieciu zapewne zatrzymasz sie na jezdni w
sposob dosc gwaltowny.
Inni za toba dadza rade zahamowac/ominac, czy nie ?
>>> Ten rozumiem usnął i nie zauważył, że coś na autostradzie się
>>> pojawiło? :>
>> Powiedzmy ze jakby usnal, to koniec moglby tak samo wygladac.
>Czyli typowy nieprzewidywalny wypadek jakich wiele i niczego
>dokładnie nie udowadnia:>
Demonstruje ze barierka moze i dobra, ale ciezarowki z tylu nie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.14 17:17 J.F
- 12.02.14 17:17 Artur Maśląg
- 12.02.14 17:30 Artur Maśląg
- 12.02.14 17:46 Artur Maśląg
- 12.02.14 18:00 Shrek
- 13.02.14 09:43 r...@k...pl
- 13.02.14 13:22 Andrzej Lawa
- 14.02.14 14:39 Prot Ogenes
- 14.02.14 15:40 r...@k...pl
- 14.02.14 15:57 Andrzej Lawa
- 14.02.14 18:00 Prot Ogenes
- 24.02.14 16:56 r...@k...pl
- 24.02.14 16:56 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=