eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
  • Data: 2009-04-06 13:07:38
    Temat: Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Pawelek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:661bbf80-3f29-4291-b8ff-def092d4ca83@c11g2000yq
    j.googlegroups.com...
    Witam ponownie po dłuższej przerwie :-)

    Jak już opisywałem w poprzednim wątku uszkodzeniu uległ mój komputer
    Lenovo R61i, poniżej link:
    http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_t
    hread/thread/e56a6da60b1180a2/7ecd5faba6322164?hl=pl
    &lnk=gst&q=r61i+serwisu#7ecd5faba6322164

    Za radą grupowiczów oddałem komputer do serwisu RAM Serwis. Oczywiście
    przed oddaniem sprzętu do naprawy zapytałem Pani czy mają takie
    przypadki i jak sa zalatwiane. Otrzymałem informację, że oczywiście
    wymienia się takie rzeczy na gwarancji. Ucieszony powyższa wiadomoscia
    oddałem komputer do naprawy i oczekiwałem na kontakt z firmy RAM
    Serwis...
    Po ok. tygodniu otrzymałem najpierw sms, aby skontaktować sie z
    serwisem, a następnie informacje na telefon, że odmówiono naprawy
    gwarancyjnej. Poprosiłem o uzasadnienie i kosztorys naprawy płatnej na
    e-mail. Otrzymałem e-mail, że serwis jest serwisem producenta i
    występuje w imieniu gwaranta oraz, że odmawiają naprawy z tytułu
    gwarancji.

    Za powyższą "diagnoze" jestem zobligowany do zapłacenia kwoty 84,18zł
    jako, że nie zgodziłem się na naprawę zawiasu, która wynosiłaby 25%
    wartości komputera...

    Wnioski radzę wysunąć każdemu kto będzie chciał reklamować tam
    sprzęt...
    Panu o ksywie "Piotrek" serdecznie gratuluje. Kryptoreklama się
    udała....

    Ponadto proszę każdego o kontakt kto miał podobną sytuację i zwycięsko
    z niej wybrnął, ponieważ nie mam pojęcia jak mam teraz postąpić....



    Prosiłeś o tę diagnozę? Jeśli nie, to dlaczego masz płacić za niezamawianą
    usługę?

    Co do gwarancji, poproś o odpowiedź na piśmie, w której wskażą zapis
    wykluczający uznanie tej usterki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: