eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
  • Data: 2009-04-07 18:18:40
    Temat: Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ja tam wole CSS Beskidy.
    > Z RAM SERVIS korzystam jak musze, w przypadku Fujitsu.
    > Fakt ze CSS nie jest najszybsze.. szybszy jest RAM Serwis - ale za to nie
    > mam wiekszych uwag do CSSa.

    no widzisz, kazdy chwali cos innego :)
    ja sie wlasnie z CSS przenioslem do RAM Serwisu po ich zenujacym poziomie
    obslugi i kosmicznych terminach napraw. niestety przez pewien czas serwis
    Lenovo robil CSS nawet jak sie oddalo do RAM Serwisu(nie na wszystkie
    naprawy mieli autoryzacje) i zdazala sie naprawa gwarancyjna gdzie trzeba
    bylo czekac bardzo dlugo (okolo 4 tyg) i w momencie kiedy juz bylem mocno
    wkurzony i chcialem usluge reklamowac odebralem notebooka z karteczka z CSS
    beskidy ze czas naprawy trwal 3 dni !!
    po tym wykonalem telefon do Lenovo Polska inforumujac ze CSS przegina i
    srednio sie wykazuje jako autoryzowany serwis Lenovo na co otrzymalem
    informacje ze CSS jest w Lenovo obecnie na okresie probnym(po licznych
    skargach klientow) i jesli serwis sie nie poprawi to umowa na serwisowanie
    ich sprzetu zostanie rozwiazana.

    jak to teraz wyglada to niewiem, rozmowa z Lenovo Polska byla jakies poltora
    roku temu.

    --
    pzdr
    piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: