  • Data: 2013-06-01 14:33:40
    Temat: Re: Pedalarzom wciąż mało
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 26 May 2013, tᴏ wrote:

    > Przez kilka lat pierdoliliście, ze chcecie ścieżki

    Mam poszukać wypowiedzi kierowców które *mi* podpasują
    i wcisnąć tezę że to *WASZE* zdanie?
    Bo jak nie, to nie przenoś swoich urojeń na czyjąś opinię.

    DDR? - nie, chyba że w postaci "pasa rowerowego" w jezdni.
    "Pobocze jezdniowe" jest lepsze z paru przyczyn, ale z kolei
    "sprawność skrętu" jest nalepsza chyba w tej wersji:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=Bq2TH8-y58M
    (nagranie z zupełnie innego powodu, "zawracacz" miał nieco pecha :>)

    > teraz chcecie jeździć po ulicy. To tylko udowadnia, że przeciętny pedalarz
    > to mentalne dziecko

    "Mentalnymi dziećmi" są ci, którzy zasadniczo NIE jeżdżą rowerem
    i dlatego chcieliby żeby im wymościć i kwiatami posypać, żeby
    zechcieli jechać :>
    Pewnie dlatego, że sami wiedzą jak jeżdżą samochodem :P

    > Zresztą czemu się dziwić, gdy dorosły mężczyzna popierdala po mieście na
    > rowerku jak Murzyn czy Hindus

    :D
    Właśnie dlatego - szacowanie ile czasu jeszcze postoi korek poprawia
    samopoczucie równoważąc wpływ spalin ;>

    pzdr, Gotfryd