  • 471. Data: 2012-05-21 08:42:21
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 23:38, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Któregoś razu możesz trafić na pedałoidiotę akurat wtedy, kiedy nie
    > będziesz skupiony. Nie bierzesz tego pod uwagę?

    Oczywiście jest taka możliwość, natomiast jej prawdopodobieństwo jest
    niewielkie. Mam w związku z tym przestać jeździć samochodem ? Come on....

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 472. Data: 2012-05-21 08:48:47
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 23:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Marcin 'Yans' Bazarnik g...@...lesie ...

    > dlatego pisałem, że maja byćdobrze ustawione.
    > Jak sa dobrze ustawione, to swiatła zielone włączaja sie w pierwszej
    > mozliwej fazie po nacisnieciu.
    > Jak trzeba czekac dwie fazy, to sa zle ustawione.

    Prawie zawsze tak jest, gdy wciśniesz światło w momencie/lub tuż po
    zaświecenia czerwonego dla ruchu poprzecznego. Wtedy Ty stoisz, oni
    stoją - bardzo efektywne rozwiązanie komunikacji.

    > Ale ich stawianie ma sens tam, gdzie potrzeba zielonego swiatła dla
    > pieszego vs ilosc faz dla kierowców ma sie jak 1:>5

    Co jest złego w tym, żeby zielone światło dla pieszych zaświecało się w
    momencie czerwonego dla ruchu poprzecznego pojazdów ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 473. Data: 2012-05-21 09:41:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    de1.news.atman.pl...

    > A jaka to ma byc ta przeznaczona grupa?
    > Bo jesli chodzi o pl.rec.rowery to tam jezdzenia rowerem nie trzeba
    > propagowac.

    Więc koniecznie musisz trollować?
    To idź do kościoła nawracać katolików na jakąś lepszą religię.

    > Z innej beczki - nie sadzisz ze zostales zmanipulowany przez trolla
    > watkotworce?

    Nie, to ci którzy mu odpowiadali zostali.
    A wygłaszanych przez nich bzdur nie mogłem nie sprostować.

  • 474. Data: 2012-05-21 09:43:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Spływający jad przesłania niestety Cavallino rzeczywistość. Kurczowo
    > trzyma się on swojej wizji świata.

    Masz rację, jak widzę pedalarski jad, tak odmienny od rzeczywistości, to
    jestem jak najdalszy od stania się kolejnym skretyniałym pedalarzem w
    kolorowym trykociku i obcisłych gaciach.

  • 475. Data: 2012-05-21 09:47:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > absolutnie.

    No to jednak tak jak napisał JF, powinna być prędkość minimalna na każdej
    drodze, żebyś i Ty nie mógł na katowicką wjeżdżać.

    > aha, a jak kierowca
    > - nie przewidzi
    > - nie uzywa odpowiednio kierunkowskazów
    > i zza tej ciezarówki ukaze mu sie wolno jadacy samochód osobowy albo
    > traktor albo jeszcze cos innego tego typu to tez bedzie wina zarządcy?

    Oczywiście.
    Największa, choć nie jedyna.

    > to juz ustalilismy, ja mowie o bezpieczenstwie ruchu, ty o bezpieczenstwie
    > kierowców na drodze.

    Ty nie mówisz o bezpieczeństwie ruchu, tylko o wygodzie rowerzystów.
    Niezależnie od tego co sobie sam wmawiasz.

    Bo nie ma takiego rozwiązania, żeby rowerzysta na jezdni miał być
    bezpieczniejszy niż poza nią.

    > Jezeli oczekujesz, ze ruch rowerowy wrzucisz na chodniki i zwolnisz go do
    > 10km/h to cóz - przeceniłem twoją inteligencję.

    Przeceniasz swoją.
    Jest to tak samo możliwe, jak wrzucanie ruchu rowerowego na jezdnie i
    spowalnianie w związku z tym 99% innych pojazdów jadących jezdnią do 20
    km/h.
    A IMO nawet bardziej możliwe, bo już dziś mało kto jedzie wiele szybciej po
    zatłoczonym chodniku (po pustym nich sobie zaiwania dużo szybciej).

  • 476. Data: 2012-05-21 09:49:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > no to odpowiadajac na argument o 200km/h na Baraniaka - takim
    > "kierofffcom"
    > zabrałbym PJ od ręki.

    LOL !!!!
    I nawet nie zapytasz o okoliczności, tylko od razu byś zabrał? ;-)

    > PRzeciez tam sa ograniczenia do 50

    No coś strasznego.....

    >i wyjątkowo nie
    > dlatego, że komuś coś się wymyśliło, tylko dlatego, że zdarzyło się tam
    > kilka potrąceń pieszych.

    Wystarczy zamknąć przejścia dla pieszych, ogrodzić ulicę płotami i po
    sprawie. ;-)

  • 477. Data: 2012-05-21 09:50:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Czuje sie wyrózniony jako jeden na 100 :)
    > Nie wiem jka mam cie przekonac ze 20km/h to nic wielkiego, skoro argumenty
    > z doświadczenia odpadają.
    >
    > Jakas przejazdzka?

    O której możesz dzisiaj być na Moście Teatralnym?

  • 478. Data: 2012-05-21 09:51:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > ale on ma racje, skoro to nie jest wydzielona DDR a chodnik połączony z
    > pasem dla rowerów to zdecydowanie powinno byc C13/C16.

    Ale to jest wydzielona DDR.
    Nic nie pisze w przepisach, że musi być wydzielona płotem o wysokości 2m.

  • 479. Data: 2012-05-21 09:53:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > czy mozesz podac jakies statystyki tego niebezpieczenstwa na drodze
    > wynikajacego z obecności rowerzystów?

    Tego, że rowerzysta swoją obecnością na jezdni wprowadza możliwość kolizji,
    w przeciwieństwie do stanu gdy na jezdni go nie ma?
    A na to że teraz jest dzień też chciałbyś statystyk?

  • 480. Data: 2012-05-21 09:55:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Sorry, ale naprawde nie wierze w te 8km/h

    A jednak tyle (15 minut) zabiera przejazd z Estkowskiego na np. most
    Teatralny.
    Fakt - razem z wypięciem roweru, więc możesz odjąć z minutę.

    > To oznacza, ze ta sama trase co ja jechałbys 2 godziny.

    Nie, to oznacza, że tą samą trasą co ja, Ty też jechałbyś 15 minut, może
    jakiś kilkuminutowy bonus.