  • 271. Data: 2012-05-19 23:23:01
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MadMan

    > Nic, niemniej rowerzysta tego nie robi, gdyż nie jest pieszym.

    Po pierwsze może być jak zsiądzie z roweru, a po drugie jakoś nie
    przeszkadza Wam łamanie przepisów kiedy to jest dla Was wygodne, więc
    jaki problem przejechać 5 metrów po pasach?

  • 272. Data: 2012-05-19 23:31:40
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 19 May 2012 21:23:01 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Po pierwsze może być jak zsiądzie z roweru

    Po co miałby to robić? Przecież jedzie na rowerze.

    > a po drugie jakoś nie
    > przeszkadza Wam łamanie przepisów kiedy to jest dla Was wygodne, więc
    > jaki problem przejechać 5 metrów po pasach?

    Jakich przepisów? Ja nie łamię. Po prostu nie wjeżdżam na drogi na które
    nie da się wjechać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 273. Data: 2012-05-19 23:42:23
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-19 20:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Troche to pojecie względne wiec zgadzam sie - "trochę" przesadził :)
    > jezdziłęm na góralu i sredniej 30 osiagac mi sie nie udało nigdy (ale w
    > sumie mieczac bez kondycji jestem)

    Pisząć "jadąc swoje 25-30" oczywiście miałem na myśli prędkość chwilową
    jakby się kto nie domyślił. Średnie 23-25 osiąga się bez jakichś cudów.
    W lepszych czasach, jadąc po ulicach na slickach średnią 28-30 udawało
    mi się osiągnąć - ale zależało to od układu świateł.

    > Natomiast 15km w 40 miut robiłem regularnie czyli wychodzi jakies 22-23km.
    > A w 35 minut tez sie zdarzało wiec to juz daje jakies 28.
    > Wiec nie wiem co w tym nierealnego.

    Nierealne może to się wydawać jedynie człowiekowi kto nigdy sprawnie na
    rowerze nie jeździł.

    > nie pisałem o zawodowych kolarzach własnie dlatego, ze to sa zawodowcy.
    > Pisałem z włąsnej autopsji.
    > 55km/h udało mi sie osiagnac wielokrotnie.

    Na równym terenie ? Z góry się nie liczy. Tyle osiągałem jedynie jeżdząc
    po mieście za autobusami w cieniu aero. Realne prędkości to do 35-40km/h
    przez jakiś odcinek - o ile nie piździło.

    > Moj rekord to bodaj 68 i dlatego do takich liczb sie odnosze.

    Z góry to wartości wychodzą dowolne. Np. w alpach 70-80 i wyprzedzanie
    na serpentynach motocyklistów ;-) Gdzieś może znajdę fotę :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 274. Data: 2012-05-19 23:52:32
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-19 22:36, Shrek wrote:

    > Daj spokój - ja do pracy mam średnią 18 (żeby się nie spocić) a
    > spowrotem 22-23. A kondycję mam w mojej ocenie nikczemną:P Zwykłym MTB.

    10-15 ?! :-) To ja chyba codziennie dojeżdząjąc do pracy dowodzę
    niemożliwego. MEGA ROTFL! :-) 7.5km w ~20minut z palcem w d*** - to jest
    fakt. A nie "wydaje mi się".

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 275. Data: 2012-05-20 00:52:17
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 19 May 2012 14:28:09 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Wyciśnij pryszcze Mareczku

    Nie mam.

    > i zarabiaj na sensowne auto.

    Mam.

    > Za parę lat
    > przestaniesz pieprzyć od rzeczy o rowerkach na samochodowych grupach.

    Ojej. Chyba bardzo cię boli, że ludzie się po mieście poruszają szybciej
    niż ty. :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 276. Data: 2012-05-20 00:53:41
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 19 May 2012 21:23:01 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > begin MadMan

    > Po pierwsze może być jak zsiądzie z roweru,

    A powinien, ponieważ ty tak mówisz? Krótko i na temat: buahahaha.
    A teraz idź pojeździć rowerem po mieście. Oh, wait... Wykorzystałeś
    tegoroczny limit wynoszący 0.

  • 277. Data: 2012-05-20 00:54:29
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 19 May 2012 14:26:28 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Widziałeś kiedyś rower?

    Widziałem. To, że moje dwa rowery są dość wąskie, to nie znaczy, że każdy
    rower jest wąski, misiaczku.

  • 278. Data: 2012-05-20 00:55:08
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Adam Płaszczyca, Sat, 19 May 2012 21:13:54 +0200, pl.misc.samochody:

    > W takim razie spuszczenie wpierdolu trzem pedalarzom, połamanie im nóg oraz
    > poprzecinanie ram ich rowerów także :D

    O tym to ostatnio dyskutowałeś z Krzyżakiem na Pręgierzu.

  • 279. Data: 2012-05-20 00:55:40
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    RoMan Mandziejewicz, Sat, 19 May 2012 14:17:41 +0200, pl.misc.samochody:

    > I CKJ?

    Uniemożliwienie niebezpiecznego wyprzedzania kierowcy-kretynowi jest
    dbaniem o swoje bezpieczeństwo. Często je uskuteczniam zresztą.

  • 280. Data: 2012-05-20 01:20:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp8e9u$cvv$108@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Titus_Atomicus

    > Mylą się. Co drugie pytanie jest głupie. A ja na te głupie nie odpowiadam.

    I tu sie mylisz.

    --
    TA