  • 251. Data: 2012-05-19 20:59:29
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A co, mam żądać ułatwień dla pedalarzy?
    > Nie ma tak dobrze, każdy gardłuje za tym, co jemu jest wygodne.
    > Pedalarze są w tym świetni, ostatnio wprowadzone przepisy nie mają
    > dokładnie NIC wspólnego z bezpieczeństwem ruchu, a wręcz przeciwnie -
    > znacząco je zmniejszają.

    ja osobiscie staram sie spojrzec na problem najszerzej jak sie da.
    A ze jezdze i na rowerze i samochodem to tym bardziej trudno zarzucic mi
    stronniczosc.

    Ale przyznaje - ze sadziłęm iz wypowiadasz sie w kontekscie podwyzszenia
    bezpieczenstwa na drodze, a nie podwyzszenia bezpieczenstwa dla kierowców
    samochodów kosztem reszty uczestników ruchu.

  • 252. Data: 2012-05-19 20:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@i...pl ...

    > Przestań pieprzyć głupoty, prędzej znajdziesz samochód, którym da się
    > jechać 200 km/h przez dwie godziny niż rowerzystę, który będzie w
    > stanie jechać na swoich rowerku 30 km/h przez te dwie godziny.

    powiedz od razu 10 godzin.
    Albo 40 godzin.
    Wtedy kazda predkosc bedzie dla rowerzysty nieosiagalna...
    Człowieku, jeżeli porównujesz rower z samochodem, to chyba nie w kontekscie
    utrzymywania tej samej predkosci przez długi czas?

    Piszac 30=200 zrozumiałem ze masz na mysli potencjalne niebezpieczenstwo,
    odczuwanie predkosci itp.

    > 60 km/h na MTB, ROTFL! MTB ma zwykle "najcięższe" przełożenie
    > pozwalające na jazdę z ok. 30-35 km/h przy odpowiedniej kadencji,
    > wszystko powyżej to kręcenie nogami młynka, nie mówiąc o tym, że >30
    > km/h przez dłuższy czas da radę jechać może <1% rowerzystów.

    napisałem powyzej.
    Nikt nie mówi o jezdzie przez godzine.
    Jezeli mowimy o długiej jezdzie to srednie padły wielokrotnie.
    15-25 IMO są dość realne.

    > Jechałem 70 km/h na MTB i doskonale wiem w jaki sposób wygląda
    > osiągnięcie takiej prędkości na tym rowerze, chociaż miałem wtedy
    > świetną kondycje i bardzo dobrej klasy rower z semislickami i dużo
    > "cięższym" przełożeniem niż większość MTB (44/11).

    no i? jeżeli rozmawiamy o srednich predkosciach to np. do pracy przez
    Poznań jade srednio 25 minut.
    Odległosc 15km.
    Czyli rozmawiajny o srednich rzedu 40km/h i porównujmy je do rowerowych 15-
    25.

  • 253. Data: 2012-05-19 20:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A ja ostatnio widziałem auta które znacznie przekraczały 200 i to na
    > zwykłej jednopasmowej ulicy w mieście (konkretnie Baraniaka).
    > Tylko co z tego?

    no własnie nie wiem co z tego... :)
    I nie wiem gdzie Baraniaka jest jednopasmowa?

  • 254. Data: 2012-05-19 20:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Trochę przesadził, ale dużo mniej niż opowiadacze co to wyciągają
    > średnią 30 po mieście.

    Troche to pojecie względne wiec zgadzam sie - "trochę" przesadził :)
    jezdziłęm na góralu i sredniej 30 osiagac mi sie nie udało nigdy (ale w
    sumie mieczac bez kondycji jestem)
    Natomiast 15km w 40 miut robiłem regularnie czyli wychodzi jakies 22-23km.
    A w 35 minut tez sie zdarzało wiec to juz daje jakies 28.
    Wiec nie wiem co w tym nierealnego.

> [...]
    > A ja ostatnio widziałem auta które znacznie przekraczały 200 i to na
    > zwykłej jednopasmowej ulicy w mieście (konkretnie Baraniaka).

    nie pisałem o zawodowych kolarzach własnie dlatego, ze to sa zawodowcy.
    Pisałem z włąsnej autopsji.
    55km/h udało mi sie osiagnac wielokrotnie.
    Moj rekord to bodaj 68 i dlatego do takich liczb sie odnosze.

  • 255. Data: 2012-05-19 20:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Niestety nie tylko on.
    > Wszyscy którzy bajdurzą o średniej w mieście większej niż 10-15 km/h
    > podobnie bredzą.

    racja
    to jaka srednia proponujesz przyjac do rozwazan?
    Albo inaczej - jakie widełki?

  • 256. Data: 2012-05-19 21:12:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 06:31:04 +0200, Shrek napisał(a):

    > to jeszcze mieli obowiązek zjechac z
    > LOL.

    Wiem, pedalarzon art. 24. u. 6 zawsze znika z kodeksu.

    --
    ___________ (R)

  • 257. Data: 2012-05-19 21:12:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 19 May 2012 11:50:13 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

    > A najlepiej to spierdalać do przydrożnego rowu. Tzn... Na pobocze.

    A to już Twoja, rada. Być może tak, w końcu Ty jako rowerzysta wiesz
    najlepiej :D

    --
    ___________ (R)

  • 258. Data: 2012-05-19 21:13:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 19 May 2012 13:40:27 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

    > Tak.

    W takim razie spuszczenie wpierdolu trzem pedalarzom, połamanie im nóg oraz
    poprzecinanie ram ich rowerów także :D

    --
    ___________ (R)

  • 259. Data: 2012-05-19 21:56:27
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-19 20:25, Axel wrote:

    > "Shrek" <u...@d...invalid> wrote in message

    > No pytam, o co im chodzi

    NIe wiem. Ich pytaj. Ja na piesztych nie dzwonie, tak po prawdzie, to
    nawet dzwonka nie mam, od kiedy zgubiłem. BTW - dość dobrze działa
    cyknięcie przerzutką lub wypiecie buta z SPD - zauważą i większość
    przepuści, a jak nie to trudno - oni są u siebie, ja jestem gościem,
    poczekam.

    Shrek.

  • 260. Data: 2012-05-19 22:03:20
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-18 12:11, Cavallino wrote:

    > Jeden na sto.
    > A reszta jedzie normalnie 10-20.

    Ci którzy jeżdzą po jezdniach rzadko schodzą ze _średnią_ poniżej 25. A
    medianę (po odjęciu świateł i innego stania) mają w okolicach 30.

    Shrek.