  • 211. Data: 2012-05-19 13:37:12
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 19 May 2012 10:08:33 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Rower nie jest szeroki.

    To, że Twój rower (używany raz w roku, wiemy) nie jest szeroki, to nie
    znaczy, że żaden rower nie jest szeroki, misiaczku.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 212. Data: 2012-05-19 13:38:14
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 19 May 2012 10:54:07 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > To zupełnie jak z samochodami, raz jakieś skrzyżowanie, raz rondo, raz
    > to, raz tamto, a przecież wygodniej byłoby jechać po prostu na wprost do
    > celu.

    I raz tym samochodem trzeba jechać po prawej stronie, raz po lewej... CHUJE
    te drogi projektują.
    A pierdolisz tak, jakby rowerzyści przez skrzyżowania nie przejeżdżali.

  • 213. Data: 2012-05-19 13:40:09
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 19 May 2012 10:56:17 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > Każda ścieżka pozwala w większym stopniu wykorzystać możliwości roweru,
    > niż dowolna ulica w mieście możliwości samochodu.

    Pierdolisz jak potłuczony mkarwan.

  • 214. Data: 2012-05-19 13:40:27
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    RoMan Mandziejewicz, Sat, 19 May 2012 12:02:26 +0200, pl.misc.samochody:

    Tak.

  • 215. Data: 2012-05-19 14:17:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Saturday, May 19, 2012, 1:40:27 PM, you wrote:

    > Tak.

    I CKJ?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 216. Data: 2012-05-19 14:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@i...pl ...

    > begin Budzik

    > Ci którzy zachowują się na ulicach jak ostatnie chamy to właśnie
    > przedział wiekowy 20-30 (no może niekiedy do 40).

    aha, czyli myslac o nich, nie bacz na cała reszte rozsądnych wyciągasz
    wnioski a propos projektowania dróg. Wydaje się, że nie jest to zbyt
    rozsądne.

  • 217. Data: 2012-05-19 14:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@i...pl ...

    > W razie wypadku postępowanie jest zawsze. Choćby w sprawie. I tak
    > mnóstwo kłopotów i niepotrzebnych nerwów przez jakiegoś idiotę.

    a, czyli twoja wypowiedz nie miała na celu pokazania różnicy miedzy
    wypadkiem stricte samochodowym a samochodowym vs rowerowym.

    Po prostu stwierdziłes fakt. Ok, rozumiem.

    Tyle tylko, że wcześniej pisałeś o sprawie karnej a teraz piszesz o
    postępowaniu (jak rozumiem - wyjaśniającym)
    Możesz uściślić?

    P.s. nie za bardzo tniesz cytat?

  • 218. Data: 2012-05-19 15:39:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > oczywiscie. So? Stary rynek to miejsce które raczej omijałbym, gdyby
    > zalezało mi na szybkim przemieszczaniu po miescie.

    A jak byś przejechał rowerem z Dworcowej na Estkowskiego, żeby zachować
    średnią 23 km/h?

  • 219. Data: 2012-05-19 15:41:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik to t...@i...pl ...

    > ROTFL
    > czy ty mówiąc o rowerzystach myslisz o 20-30 latkach?
    > I na tej postawie wyciagasz wnioski o ruchu roerowym?

    Niestety nie tylko on.
    Wszyscy którzy bajdurzą o średniej w mieście większej niż 10-15 km/h
    podobnie bredzą.

  • 220. Data: 2012-05-19 15:45:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > a dlaczego miałbym go zobaczyc nagle?

    Bo furgonetka przed Tobą w takiej odległości zjedzie na lewy pas?

    Przykład z autopsji, właśnie na Katowickiej.
    Dojeżdżałem nią codziennie rano przez pół roku i dzień w dzień jakiś dziadek
    popylał tam rowerkiem o tej godzinie.
    Szarówa, mgła, nic go nie stresowało.
    Ale za to ile pisków nagłego hamowania za nim słyszałem, to historia.

    > ale taka wysoka, ruszajca sie i wieczorem oswietlona?

    Jak już zakładam że rowerzytsa, to od razu zakładam, że wieczorem nie
    oświetlony.

    > moznaby sie zgodzicz toba, gdyby przyjac, ze droga to jest miejsce gdzie
    > mozna zaiwaniac

    Nie można, nikt nie mówi o jeżdżeniu 200 na jednopasmowej krajówce. ;-)

    > No o gdzie maja jezdzic po tym miescie według ciebie?
    > Skoro:
    > - sciezek nie budowac
    > - po drogach nie jezdzic
    >
    > To gdzie? Po chodniku?

    A czytasz tylko co sam napiszesz?
    Bo przecież powyżej masz odpowiedź na swoje pytania, więc po co je zadajesz?