  • 161. Data: 2012-05-19 08:56:26
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA057EA102C534budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > zadna przyjemnośc jechac rowerem po takiej trasie, nawet jak się zaiwania
    > 40km/h.
    > Pytanie tylko ,dlaczego akurat na takiej trasie miałby ci przeszkadzac
    > rowerzysta?

    Jak kiedyś zobaczysz 20 m przed sobą coś jadącego 100 km/h wolniej, to
    zrozumiesz.

    > Przeciez, ze względu na szerokość tego typu tras rowerzyste jest bardzo
    > BARDZO łątwo wyprzedzic.

    Mniej więcej tak samo jak lodówkę leżącą na prawym pasie.....

    > a poza miastem?

    Tym bardziej.
    Drogi krajowe to nie miejsce na rowerowe przejażdżki, dwupasmowe zwłaszcza.
    Na drogach niższej kategorii dopuściłbym rowery na poboczu.

    > Rozumiem, ze generalnie twoje stanowisko jest takie, ze lepiej aby ludzie
    > nie jezdzili po miescie rowerem

    Absolutnie nie.
    Sam często jeżdżę po mieście rowerem (miejskim) i nawet sobie chwalę, bo za
    friko jest.
    Ale wolałbym zakaz na jezdni, za to zalegalizowanie jazdy chodnikiem.

  • 162. Data: 2012-05-19 08:57:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > ?
    > Poważnie mówisz?
    > 23 to kosmos?
    > Regularnie przejzdzałem trase ok 15km przez miasto w 40minut co daje około
    > 23km srednio. Kosmos?

    Wiesz, inaczej zasuwa się np. z Os. Lecha przez most Rocha, a inaczej przez
    Stary Rynek....

  • 163. Data: 2012-05-19 11:28:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Świat się zmienia a pamięć zawodzi. Najwyraźniej powinieneś spróbować
    > ponownie. W tym momencie conajwyżej pierniczysz co Ci się wydaje.

    Rok temu przejechałem pół miasta na rowerze i żadnego problemu nie było.
    Ale oczywiście niedorajdy mają problem ze wszystkim, zresztą nic
    dziwnego, jak ktoś kieruje rowerem jak 40-tonową ciężarówką. Ja zawsze
    wychodziłem z zasady, że czasem nagnę przepisy dla siebie, a czasem komuś
    odpuszczę, jeśli ma to sens ze względu na płynność ruchu. Problemy z
    jazdą na rowerku mają tylko ci, którzy tego nie potrafią.

  • 164. Data: 2012-05-19 11:29:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Shrek

    > No i? Oczywiście dzwonienie na pieszych na chodniku jest chamstwem.
    > Zgadzam się z tobą, ale do czego zmierzasz?

    Raczej idiotyzmem, bo piesi wtedy wykonują losowe skoki.

  • 165. Data: 2012-05-19 11:29:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Shrek

    > Jaką konkretnie?

    Większą niż ustawowa -- margines na trąbienie.

  • 166. Data: 2012-05-19 11:30:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Jeżeli DDR jest po lewej stronie to nie ma. A czego nie rozumiesz? :-)

    Najgłupszy przepis jaki istnieje. Po chuj ścieżka ma być po obu stronach?
    Żeby była droższa?

  • 167. Data: 2012-05-19 11:31:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Masz wątpliwości co do ich sensu w określonych przypadkach ?

    Tak, mam.

  • 168. Data: 2012-05-19 11:31:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MadMan

    > Pewnie potomek kretyna który wymyślił jednokierunkowe jezdnie.

    Nie sądzę, samochód jest dość szeroki i czasem po prostu nie da się
    zrobić dwukierunkowej jezdni.

  • 169. Data: 2012-05-19 11:33:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > O uciążliwości rowerzystów (takiej prawdziwej, a nie wyimaginowanej) to
    > myślę że będzie mogła być mowa jak zaczniesz więcej czasu tracić jadąc
    > za rowerami niż stojąc za innymi samochodami :)

    Nie bardzo rozumiem dlaczego to ma być wyróżnik. Jak będą uciążliwi przez
    mniejszą ilość czasu to nie będą uciążliwi? Gdzie tu logika?

  • 170. Data: 2012-05-19 11:35:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > A po co ci oswietlenie w miescie, zwlaszcza z przodu?

    Głupszego pytania nie potrafiłeś zadać?