  • Data: 2012-05-21 16:23:17
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    On 21/05/2012 12:53, to wrote:
> [...]
    d=img20120215111840.jpg

    Na razie mowimy nie o odsniezaniu, tylko o zgarnianiu sniegu.
    Jakby tak rowerzysci donosili na zarzady drog, a wlasciciele posesji
    wysuneli dodatkowo zadania finansowe, to by sie zaraz okazalo ze
    jezdni dla samochodow odsniezyc sie nie da, co moze i nie byloby takie
    zle.

    >Samochód nie służy do rozbijania. Dlaczego mam płacić za leczenie
    >ofiar wypadków?

    A placisz ? Na razie to w paliwie jest tyle podatkow ze finansuje
    drogi, leczenie, a jeszcze i na emerytow starcza. Zreszta pan minister
    juz zabral pieniadze na leczenie dodatkowo, a rozliczenia nie
    widzialem, mimo ze mialo byc.

    Z drugiej strony ... czemu mam placic za leczenie przeziebionych
    rowerzystow ? :-)

    J.