    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pedalarze
    Date: Sun, 20 May 2012 22:00:21 +0200

    > Nadal masz problemy ze zrozumieniem i nie wiesz co to przykład - taki jak
    > ten "jadąc swoje 25-30". Tak, wyobraź sobie, że ten przykład nie oznacza,
    > że moją prędkościa maksymalną jest 30 ani ile czasu i z jaką prędkością
    > się poruszam. Gdy zaczniesz pojmować rzeczy elementarne będziemy mogli
    > wrócić do rozmowy.

    > ROTFL :-) Chyba posklejam te parę cytatów i wyślę na PRHN.

    > Skuter 250cc? rozumiem, że to jedyne jakie znasz

    Oczywiście że nie jedyne, dlatego zapytałem o co Ci dokładnie chodzi.
    Zamiast odpowiedzi było żałosne szarpanie za nogawkę, właściwe dla
    kundelków....

    > Przestań w końcu mieszać klasyfikację wynikającą z durnego PORD. Bo nie ma
    > tutaj ona żadnego znaczenia.

    Ma.
    Bo motorower, choćby w formie skutera jak najbardziej na drodze potrafi
    przeszkadzać, motocykl w formie skutera absolutnie nie.
    Więc pytanie nie mogło dotyczyć cech konstrukcyjnych jednośladu, bo jako
    takie byłoby bez sensu.
    I dobrze wiesz że tak naprawdę chciałeś zapytać o motorowery, tylko nie
    umiałeś się wysłowić.

    > Pojazd o którym pisałem to skuter, ponieważ taka jest jego konstrukcja. I
    > nie ma znaczenia czy ma 50, czy 250cc - jest to nadal skuter.

    Wiem.
    Tylko nie wiem w jaki sposób konstrukcja w formie skutera miałaby decydować
    czy przeszkadza w normalnym ruchu na jezdni, czy nie przeszkadza.

    > To Ci już wyjaśniłem w innym poście. Może w końcu pojmiesz.

    Ja już dawno pojąłem, że nie wiesz o czym bredzisz, a zapewne nawet nie masz
    świadomości z jaką średnią prędkością jeździsz rowerem, dlatego generujesz
    te bzdury.
    Gdyby nie to, że czas w którym ja jeżdżę rowerem w centrum jest
    rejestrowany, też bym pewnie tego tak z głowy nie wiedział.
    Palnąłeś więc głupotę o średniej, nie masz jaj żeby się przyznać - to
    wszystko.