  • Data: 2012-05-20 22:47:50
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Nawet pies się tak głupio nie czepia nogawki, jak Ty jednej liczby. Ile by
    > Ci nie tłumaczyć co ona oznacza

    Ja wiem co oznaczają dane pojęcia, za to wcale mnie nie interesuje, czego Ty
    nie wiesz, używając słów których nie rozumiesz.
    Do tego stopnia wcale, że nawet nie czytam.

    Wystarczy, iż widzę, że piszesz bzdury, które są po prostu niemożliwe do
    zrealizowania.
    I do tego zaśmiecasz grupę pedalarstwem i jego propagowaniem.