  • Data: 2012-05-20 21:48:39
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-20 21:16, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Tak, nie jeżdżę i wszystko wymyśliłem dla własnej uciechi. Samochodu też
    > nie mam.

    Znaczy brak świadomości, czy celowe mijanie się z prawdą?

    > Może to Ciebie zaskoczy, ale to nie mnie zaskakują ciężarówki zmienijące
    > pas i rowerzyści.

    Nie, to co napisałeś nie zaskakuje mnie nawet trochę. Bawi mnie raczej
    Twoje przekonanie o tym, że nic Ciebie nie jest w stanie zaskoczyć
    i deklaracje, że nie spotkałeś jeszcze takiego, który by Ciebie
    zaskoczył i zmusił do wykonywania jakichś dziwnych manewrów.