  • Data: 2012-05-19 15:45:10
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA0587E8B989F1budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > a dlaczego miałbym go zobaczyc nagle?

    Bo furgonetka przed Tobą w takiej odległości zjedzie na lewy pas?

    Przykład z autopsji, właśnie na Katowickiej.
    Dojeżdżałem nią codziennie rano przez pół roku i dzień w dzień jakiś dziadek
    popylał tam rowerkiem o tej godzinie.
    Szarówa, mgła, nic go nie stresowało.
    Ale za to ile pisków nagłego hamowania za nim słyszałem, to historia.

    > ale taka wysoka, ruszajca sie i wieczorem oswietlona?

    Jak już zakładam że rowerzytsa, to od razu zakładam, że wieczorem nie
    oświetlony.

    > moznaby sie zgodzicz toba, gdyby przyjac, ze droga to jest miejsce gdzie
    > mozna zaiwaniac

    Nie można, nikt nie mówi o jeżdżeniu 200 na jednopasmowej krajówce. ;-)

    > No o gdzie maja jezdzic po tym miescie według ciebie?
    > Skoro:
    > - sciezek nie budowac
    > - po drogach nie jezdzic
    >
    > To gdzie? Po chodniku?

    A czytasz tylko co sam napiszesz?
    Bo przecież powyżej masz odpowiedź na swoje pytania, więc po co je zadajesz?