  • Data: 2012-05-18 23:10:05
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Czytać nie potrafisz ? :->

    Potrafię, ale że większość myli typ motoru z jego klasyfikacją, to zakładam
    że Ty też.

    > Jak napiszę Pies, to Ty odczytasz wydra ? :-)

    Jak z kontekstu będzie wynikało, iż poluje na ryby, to wolę się upewnić o
    czym dziabolisz.

    > Czekaj czekaj... kto Tu zaczał pisać bzdety ?

    Ty.
    Od kiedy tylko zacząłeś swój udział w tym wątku.

    > Łżesz :->

    Chciałbym.

    > Czyli średnia samochodu to astronomiczne 16km/h ?

    W korku pewnie tak.
    Na szczęście korki nie trafiają się codziennie.