  • Data: 2012-05-18 12:11:00
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jp56bb$gtq$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    7.0.0.1...

    > Absurdalny przykład. Jeśli tam jest 120

    Co znaczy "jest"?
    O jakichś bzdurnych cyferkach znakach chcesz gadać?
    No to nie ze mną, z kapelusznikami których to interesuje nie mam o czym
    rozmawiać.

    Ja piszę o tym jak się tam jeździ.

    > Uważasz, że całe miasto zezwala na poruszania z prędkościa 120 ?

    Uważam, że skoro są takie miejsca i są alternatywy, to rowerzystów tam być
    nie powinno.
    Zresztą mi bez różnicy, czy 120, czy 70 czy 50.
    Wszędzie gdzie jest więcej niż 20, 30 to rowerzyści nie powinni być
    wpuszczani na jezdnię.

    > W mieście: w większości wypadków dopuszczalna 50, rower porusza się
    > 20-40km/h.

    Jeden na sto.
    A reszta jedzie normalnie 10-20.