  • Data: 2012-05-18 12:17:56
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Marcin,

    Friday, May 18, 2012, 11:49:09 AM, you wrote:

    [...]

    > Uważasz, że lepiej zmianami przepisów zmierzać w przeciwnym kierunku ?

    Ale to Ty chcesz kogos badać - ja jedynie stwierdzam proste fakty.

    > Nakaz przepisami, a to co robisz z własnej woli to dwie zupełnie inne
    > rzeczy. W dzień światło lampki rowerowej jest niewidoczne. Zdecydowanie
    > więcej dałaby kamizelka.

    Światło diod LED jest doskonale widoczne nawet w dzień. A przy
    obecnych cenach lampek diodowych i akumulatorków za brak świateł w
    rowerach powinny być bardzo wysokie kary. I powinien byc nakaz
    wyłapywania cichociemnych.

    Kamizelka - dobra rzecz, szczególnie w nocy, o ile ma kawałki tkaniny
    odblaskowej.

    --
    Best regards,
    RoMan