  • Data: 2012-05-17 22:42:12
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-17 22:30, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Dokładnie, niestety duża cześć pedalarzy jej nie stosuje. I bardzo mała
    > część kierowców.

    I tu jest pies pogrzebany. Zazdrość to okrutna Pani :-)

    > Ale to jest warunek stały.

    Jak dowiodły moje historię, to głównie taranują mnie paniusie w nowych
    samochodach a nie pędzący piraci ;-)

    > Wiem bo jeździłem. Wtedy były jeszcze gorsze. I tak są lepsze dla
    > rowerów, niż ulice dla samochodów (biorąc pod uwagę potencjalne
    > możliwości jednego i drugiego pojazdu).

    Ale tu nie chodzi o ich stan, tylko fakt, że są z nikąd do nikąd i
    kretyńsko pozawijane.
    Kolejna sprawa, to fakt, że pałętają się po nich stada pieszych.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik