  • 21. Data: 2019-04-28 09:06:10
    Temat: Re: Pęd na duże
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 28 Apr 2019 00:42:15 +0200, RadoslawF wrote:
    > Gość chce kupić taniego i używanego malucha.
    > A że maluchy nie są specjalnie popularne to płacze i ma pretensje że
    > inni robią mu nazłość. On by chciał żeby w komisach maluchy miał co
    > najmniej 80% reprezentację.

    To nieco przebarwiona wersja, no ale poniekąd jest to problem. Ostatnio
    pisałem o tym, że w dzisiejszych czasach coraz ciężej kupić normalny
    samochód dla normalnych ludzi (tj. mały, tani i ekonomiczny pojazd do
    przemieszczania się). Ale to żaden spisek, po prostu ludzie się bogaci
    zrobili i odczuwają sztuczną potrzebę jeżdżenia luksusowym czołgiem.

    Mateusz

  • 22. Data: 2019-04-28 10:22:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 kwietnia 2019 22:27:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale pewnie bedzie trzeba na trzy dni, albo na 4, jak sie okaze, ze
    > doby tak przeliczaja. Bo niekoniecznie zalatwisz to w sobote rano.
    Tia
    Miesiąc od razu
    Na statoil na godziny nawet wypożyczają

  • 23. Data: 2019-04-28 10:47:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-04-27 o 22:05, RadoslawF pisze:

    > Albo i nie. Nie każdy ma własna posesję a przyczepkę spod bloku
    > mogą ukraść. A jaki będzie krzyk na tych co przyczepkami jaśnie
    > państwu zajmują cały rok miejsca parkingowe.

    Nie trzeba kupować browaru, żeby się napić piwa.
    Wypożyczyć można przyczepkę na kilka dni.

  • 24. Data: 2019-04-28 11:09:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 01:22:47 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Tia
    > Miesiąc od razu
    > Na statoil na godziny nawet wypożyczają

    Nie ma juz statoil.

    J.

  • 25. Data: 2019-04-28 11:21:42
    Od: p...@g...com

    Na małym i tanim zarobek kiepski więc lobby motokoncernow pompuje ceny ku uciesze UE
    ;-) przyblokuje się konkurencje z Chin czy Indii dla dobra lemingów oczywiście i
    golimy dalej.
    https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Tata_Nano
    Twingo kosztuje 2 razy tyle

  • 26. Data: 2019-04-28 12:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Axel n...@s...mu ...

    > Mogę się wypowiedzieć za siebie: mam 500l bagażnika, a w sezonie
    > jadąc na działkę zwykle mam samochód zapakowany 'po dach', z
    > rzeczami również na kanapie. Z rzadka jeszcze box zakładam
    > (dodatkowe 350l). A czasem to szóste miejsce do siedzenia by się
    > przydało, żeby nie jechać gdzieś w dwa samochody.

    A jakbys miał mniejszy to bys wzaił po prostu mniej rzeczy.
    Przerabiam to na własnej skorze - pojechałem ostatnio na wakacje ducato.
    Dlaczego? Bo mi sie nie chciało układac wszystkiego w osobówce plus
    małzonka wzieła pewnie ze 100 rzeczy na zapas :)
    Kiedys pakowałem się na narty do ZX-a i tez dawalismy rade :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 27. Data: 2019-04-28 13:26:50
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-28 o 10:22, Kris pisze:

    > Tia
    > Miesiąc od razu
    > Na statoil na godziny nawet wypożyczają

    Idziesz wypożyczyć, a tam już nie ma... Znam to z autopsji :-)
    T.

  • 28. Data: 2019-04-28 13:29:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 28 Apr 2019 10:59:45 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Axel n...@s...mu ...
    >>
    > A jakbys miał mniejszy to bys wzaił po prostu mniej rzeczy.

    Albo przyczepke :-)

    > Przerabiam to na własnej skorze - pojechałem ostatnio na wakacje ducato.
    > Dlaczego? Bo mi sie nie chciało układac wszystkiego w osobówce plus
    > małzonka wzieła pewnie ze 100 rzeczy na zapas :)

    Znajomy mile wspommina Caddy. No ale on mial blizniaki :-)
    Dzieci podrosly, Caddy juz nie jest potrzebny.

    > Kiedys pakowałem się na narty do ZX-a i tez dawalismy rade :)))

    Moje 2.05 wchodzily do malucha, ale kolega mial problemy w seicento
    ... ale moze to z powodu kratki ...

    A w wiekszym wozku mozna w 4 osoby z nartami w miare wygodnie jechac.

    J.

  • 29. Data: 2019-04-28 14:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A w wiekszym wozku mozna w 4 osoby z nartami w miare wygodnie jechac.

    Multipla bylismy na nartach w 6 osób (4 dorosłe + 2 dzieci) i tez było w
    miare ok (oczywiscie box na dach) chociaz w tym roku z kumplem chryslerem
    town cos tam było wygodniej :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 30. Data: 2019-04-28 16:45:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-04-27 o 08:19, Peter pisze:
> [...]
    zalegają na placach

    > znajomy kupił seata atece za 150tys a drugi znajomy na to podczas
    oglądania powiedział "fajny ale mały "

    > niedługo sprzedaż tirów pobije rekordy..
    >
    > polska to taki kraj że mamy drogi jak w stanach 6 pasmowe a każdy ma
    5 dzieci więc potrzebuje dużych pakownych samochodów

    Gdy ta rodzina

    http://bielskiedrogi.pl/11852_foto_katastrofa_w_ruch
    u_ladowym_na_s52_w_bielskubialej.html?

    jechała mały autem a nie Mitsubishi Outlander-em to by ich pewnie już
    nie było.

    --
    Pozdr
    Janusz