  • 11. Data: 2019-04-27 15:59:47
    Temat: Re: Pęd na duże
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Nie za bardzo wiem, co ma do tego ekologia. Jeśli milion samochodów
    > stoi w korku, to można mówić o jakimś wpływie na ekologie, w
    > normalnym ruchu wpływ jest minimalny. Samochód Żony, silniczek 1,2,
    > waga ok. 800kg pali ok. 8 l. Mój, 2,4, waga 1600kg pali... 8 l.
    > Tyle, że tamten benzyny, a mój ON.

    No to problemem jest chyba silnik w tym malenstwie.
    Ja kiedys jezdziłem małym samochodem to palił 6,5 ale to stary grat był.
    A diesel mały to pewnie z 5-6 by mogł spalic.

> [...]
    > zużyciu materiałów. Do tego wymuszą kupowanie nowych, bo normy, bo
    > zony itp. Sami zaś Niemcy mają dosyc pieniędzy, żeby się nie
    > buntować, tylko posłusznie wspierać swoja gospodarkę.
    > My zaś samochodów nie produkujemy własnych, jesteśmy na dorobku
    > ciągle, mamy natomiast sporo wypadków, a coraz mniej ofiar
    > śmiertelnych, co niewątpliwie zawdzieczamy temu, że w dużych
    > samochodach ma się co giąć. Możemy więc sobie pozwolić na zdrowy
    > rozsądek i politykę niezależną od Niemiec. O ile oczywiście do
    > władzy nie wróci ekipa mająca odmienne zdanie na ten temat.

    Jezdzenie coraz wiekszymi samochodami tylko dlatego ze inni tez jezdza to
    tez nie jest chyba dobre rozwiazanie.
    Po pierwsze pala wiecej, po drugie miejsce w miescie nie jest z gumy.
    Wiec odejscie od małych samochodów to nie jest dobry pomysł. Tylko ze te
    małe trzeba robic z głowa.
    200KM do jezdzenia do sklepu to ekobzdura ale małe silniki ktore duzo
    pala i szybko sie zuzywaja to rowniez nic sensownego.
    Zabrakło zdrowego rozsadku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 12. Data: 2019-04-27 17:40:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 08:19:43 +0200, Peter napisał(a):

    > małe samochody się nie sprzedają w PL, peugot 108 zupełnie nie oferowany
    > w PL, renault twingo wycofany z oferty, fiaty 500,UP,citi zalegają na
    > placach

    twingo jeszcze robia ? Czy wlasne przestali ... bo na calym swiecie
    nie chca tego kupic :-)

    Polacy tradycjnie - lubia skody i dacie :-)
    https://spidersweb.pl/autoblog/top-50-nowych-aut-lis
    ta/

    > znajomy kupił seata atece za 150tys a drugi znajomy na to podczas
    > oglądania powiedział "fajny ale mały "

    Wstydziliby sie ... male auta za taka cene sprzedawac :-)

    > niedługo sprzedaż tirów pobije rekordy..
    > polska to taki kraj że mamy drogi jak w stanach 6 pasmowe a każdy ma 5
    > dzieci więc potrzebuje dużych pakownych samochodów

    A ty jakie masz auto i czemu nie rower ? :-)

    Nie trzeba 5 dzieci, zeby docenic duze auto.

    J.

  • 13. Data: 2019-04-27 17:50:53
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Peter" wrote in message news:5cc3f47d$0$494$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > polska to taki kraj że mamy drogi jak w stanach 6 pasmowe a każdy ma 5
    > dzieci więc potrzebuje dużych pakownych samochodów

    Mogę się wypowiedzieć za siebie: mam 500l bagażnika, a w sezonie jadąc na
    działkę zwykle mam samochód zapakowany 'po dach', z rzeczami również na
    kanapie. Z rzadka jeszcze box zakładam (dodatkowe 350l). A czasem to szóste
    miejsce do siedzenia by się przydało, żeby nie jechać gdzieś w dwa
    samochody.

    --
    Axel

  • 14. Data: 2019-04-27 20:00:27
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 27 Apr 2019 17:50:53 +0200, Axel wrote:
> [...]
    > na kanapie.
    > Z rzadka jeszcze box zakładam (dodatkowe 350l).

    Wyszłoby zapewne taniej i wygodniej mieć mniejszy samochód, a na doroczny
    wyjazd działkowy dopiąć przyczepkę.

    Mateusz

  • 15. Data: 2019-04-27 21:40:28
    Od: z <...@...pl>

    Amen

  • 16. Data: 2019-04-27 22:05:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Wyszłoby zapewne taniej i wygodniej mieć mniejszy samochód, a na doroczny
    > wyjazd działkowy dopiąć przyczepkę.

    Albo i nie. Nie każdy ma własna posesję a przyczepkę spod bloku
    mogą ukraść. A jaki będzie krzyk na tych co przyczepkami jaśnie
    państwu zajmują cały rok miejsca parkingowe.
    No a na końcu o przyczepce trzeba pamiętać w czasie jazdy, jak
    się zapomni to można zrobić krzywdę jej, sobie i innym.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2019-04-27 22:16:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wypożyczenie przyczepki pewnie nie więcej jak z 5dych na dobę

  • 18. Data: 2019-04-27 22:26:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 13:16:10 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > Wypożyczenie przyczepki pewnie nie więcej jak z 5dych na dobę

    Ale pewnie bedzie trzeba na trzy dni, albo na 4, jak sie okaze, ze
    doby tak przeliczaja. Bo niekoniecznie zalatwisz to w sobote rano.

    J.

  • 19. Data: 2019-04-27 22:32:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Peter pisze tak:

    > polska to taki kraj że mamy drogi jak w stanach 6 pasmowe a każdy
    > ma 5 dzieci więc potrzebuje dużych pakownych samochodów

    ale o co Ci chodzi ogólnie? Mamy jakąś skruchę walnąć i pominąć okres
    "na bogato" w historii Polski?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 20. Data: 2019-04-28 00:42:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-27 o 22:32, PiteR pisze:

    > ale o co Ci chodzi ogólnie? Mamy jakąś skruchę walnąć i pominąć okres
    > "na bogato" w historii Polski?

    Nikt nie załapał?
    Gość chce kupić taniego i używanego malucha.
    A że maluchy nie są specjalnie popularne to płacze i ma
    pretensje że inni robią mu nazłość. On by chciał żeby
    w komisach maluchy miał co najmniej 80% reprezentację.