  • Data: 2012-06-18 00:14:04
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: Dyletant <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Cze, 21:40, "s...@g...pl" <s...@g...pl>
    wrote:

    > Widzimy. A co tam.

    Ktoś mi powie o co chodzi?

    Jak przychodzi ktoś na grupę i pyta o peceta, to jest trolem?

    Pytam serio. Chciałbym coś wynieść z tej dyskusji.

    Ja się bardziej interesuje filozofią niż informatyką, może dlatego
    wygląda to totalnie dyletancko.

    To jak? Można wiedzieć co tak bardzo rzutuje na moją osobę co widać w
    moim zachowaniu, a czego ja nie widzę?

    P.S. Moja znajoma nosi okulary. Idziesz do optyka i za naprawdę dobry
    towar mogą Ci zaśpiewać ... powiedzmy 2 tysiące. Tytanowe ramy i
    superpocieniane soczewki.

    Ale ponieważ już zna rynek, to idzie i mówi, daję 1200. I tyle
    wychodzi, no może 1250.

    Z kompami podejrzewam jest podobnie, tylko że jak gadam z gościem w
    sklepie, to on widzi, że ja się nie znam, patrzy na mnie, uśmiecha się
    i liczy na tym kalkulatorku ceny jakie mu się podobają.

    Przychodzę tutaj i normalnie się pytam, a Wy się podśmiechujecie, że
    przyszedł troll?

    O co biega? Może chodzi o to, że trzeba być zieloną żabką, żeby
    wykumać, że są trzy procki i 32G Ramu to ok, a pocienione ultrabooki
    to są mocno przyciemnione z ceną stare kompy?

    Jeżeli kogoś obraziłem moim grzecznym zachowaniem, to niech powie.
    Chętnie go przeproszę.