  • 11. Data: 2009-11-24 22:53:40
    Temat: Re: Pecet - jaki?
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> zwrócił błąd:

    > Az tak? GTX275 to 800-1000, HD5850 to 1200-1300.

    Kilkadziesiąt procent różnicy :)

    > Porownac mozna.

    Tylko że GTX275 kupisz za 800-1000, a HD5850 nie kupisz za tyle co
    podałeś. Przynajmniej w tym roku.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 12. Data: 2009-11-25 05:44:37
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Saiko Kila pisze:
    > Proces Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> zwrócił błąd:
    >
    > Kilkadziesiąt procent różnicy :)

    > Tylko że GTX275 kupisz za 800-1000, a HD5850 nie kupisz za tyle co
    > podałeś. Przynajmniej w tym roku.

    A ile ich potrzebujesz,na już :-)

    http://www.allegro.pl/item826569354_radeon_5850_his_
    1gb_2xdvi_hdmi_dp_pci_e.html

    http://www.allegro.pl/item828571511_gigabyte_hd5850_
    1gb_ddr5_7250_4000_dx11_dirt_2.html

    itd.

  • 13. Data: 2009-11-25 21:32:56
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > A ile ich potrzebujesz,na już :-)
    >
    > http://www.allegro.pl/item826569354_radeon_5850_his_
    1gb_2xdvi_hdmi_dp_pci_e.html

    > http://www.allegro.pl/item828571511_gigabyte_hd5850_
    1gb_ddr5_7250_4000_dx11_dirt_2.html

    5850 albo 5870 - pytanie jakiej firmy?
    Czy raczej: jakiej się tylko uda?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 14. Data: 2009-11-26 06:28:30
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    1gb_2xdvi_hdmi_dp_pci_e.html

    1gb_ddr5_7250_4000_dx11_dirt_2.html

    > 5850 albo 5870 - pytanie jakiej firmy?
    > Czy raczej: jakiej się tylko uda?

    A teraz to już nie wiem o co Ci chodzi?

    Pokazuję , że takie karty jeszcze w tym roku można kupić i tyle.

    To nie moje aukcje.

  • 15. Data: 2009-11-26 10:05:23
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Dawid <m...@n...pl> zwrócił błąd:

    > A ile ich potrzebujesz,na już :-)
    >
    > http://www.allegro.pl/item826569354_radeon_5850_his_
    1gb_2xdvi_hdmi_dp_pci_e.html

    > http://www.allegro.pl/item828571511_gigabyte_hd5850_
    1gb_ddr5_7250_4000_dx11_dirt_2.html

    Wpisuję w allegro HD5850 i dostaję brak wyników. Także od sprzedawców z
    Twoich przykładów. Tylko HD5870 jest, zresztą też droższe niż ceny
    sklepowe. Więc nie, nie kupi za taką cenę :) Oczywiście jeśli zechce to
    znajdzie kogoś kto mu sprzeda - ale drożej.

  • 16. Data: 2009-11-26 10:19:55
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 11:05:23 +0100, Saiko Kila napisał(a):

> [...]
    > sklepowe. Więc nie, nie kupi za taką cenę :) Oczywiście jeśli zechce to
    > znajdzie kogoś kto mu sprzeda - ale drożej.

    To wpisz samo 5850. Dwa wyniki są. Jeden gość wpisał ze spacją "HD 5850"
    drugi napisał "Radeon 5850". Da się.

  • 17. Data: 2009-11-26 10:40:00
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces "Leszek K." <l...@n...pl> zwrócił błąd:

    1gb_ddr5_7250_4000_dx11_dirt_2.html

    > To wpisz samo 5850. Dwa wyniki są. Jeden gość wpisał ze spacją "HD 5850"
    > drugi napisał "Radeon 5850". Da się.

    Dobrze. Może Adam napisze co wybrał i dlaczego HISa ;)

    Ja osobiście poczekam aż będzie mój upatrzony Sapphire, z sensownym
    chłodzeniem, ewentualnie Asus.

  • 18. Data: 2009-11-26 10:42:29
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces "Leszek K." <l...@n...pl> zwrócił błąd:

    1gb_ddr5_7250_4000_dx11_dirt_2.html

    > To wpisz samo 5850. Dwa wyniki są. Jeden gość wpisał ze spacją "HD 5850"
    > drugi napisał "Radeon 5850". Da się.

    Dobrze. Może Adam napisze co wybrał i dlaczego jest to HIS Open Box ;)

  • 19. Data: 2009-11-26 11:06:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-21 23:33:32 +0100, Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> said:

    > Kwestia ile RAMu i jakiego? A więc i5 czy i7? Raczej i7 więc 3x2GB?

    AFAIK tylko i7 na sokecie LGA1366 mają 3-kanałowy kontroler pamięci, i7
    na LGA1156 ma podobnie jak i5 2-kanałowy. Tak dla ułatwienia ;-)

    > No i grafika - oja nie wiem... Wolałbym GeForce'a, warunek, że musi być
    > szybka, jeśli się da to niekoniecznie głośna, ale buda będzie miała
    > dobry przewiew więc tragedii nie będzie. Wolałbym jakąś dobrą firmę, a
    > nie eksperymentować z noname'ami. Aha, musi mieć 2 wyjścia DVI-D (praca
    > dwumonitorowa). Udźwignie jakaś gry w 1920x1200?

    Jeśli nie jesteś fanbojem NV, to teraz zdecydowanie górą jest ATI. Albo
    "nieprzyszłościowe" 4890 (np. Vapor-X OC od Sapphire) z wydajnością
    podobną jak 275 a czasem nawet 285 i tańszą od kart NV lub nowszą 5850,
    która ma zbliżoną wydajność do wcześniej wspomnianej, ale osługuje
    DX11, jest droższa i ciężka do kupienia.

    de Fresz

  • 20. Data: 2009-11-29 15:11:00
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    Dobra, został jeden (ale potrójny) dylemat:

    1. LG1156 z i7 860

    czy

    2. LG1366 z i7 920
    lub nawet