    From: qrt <...@i...jakis>
    Subject: Re: PeCet zdycha -- co w zamian?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Sat, 2 Feb 2013 18:26:23 +0100

    Dnia Sat, 2 Feb 2013 18:00:22 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "qrt" 1...@4...net

    > Bez 3G, BT, WiFi itp. smartfon nie uciągnie tyle?
    > IMO uciągnie. GPS nie żre baterii wcale tak mocno,
    > jak to opisują ludzie. 3G zabija baterię skutecznie.

    żre żre. Byle tracker gps potrafi zabić baterie w 3-4 godziny.
    Oczywiście przy wyłączonym podświetleniu a nie zapomnij ze taki garmin np
    na rowerze ma wyświetlać mapę non stop.

    > A po co komu te baterie?

    bo można wziaść na zapas albo kupić w jakimkolwiek sklepie/kiosku. Prostsze
    niż znalezienie gniazdka i ładowanie przez godzinę albo i wiecej.

    > IMO mój smartfon (,,budżetowy'' Ace) daje dostatecznie
    > dobry/jasny obraz także w najsloneczniejsze dni, ale
    > ja akurat dobrze widzę w złych warunkach, choć mam
    > 3 wady wzroku i niedowidzenie lewego oka.

    chodzi o to by był czytelny. Ile pociagnie smartfon z włączonym non stop
    wyświetlaczem i GPSem?

    > Chyba, że tak. :) [ja gwoździe wbijam kombinerkami]

    poprostu w turystyce różne żeczy sie zdarzają. A to deszcz zacznie deszcz
    padać a to wypadnie z ręki, a to sie na rowerze przewrócisz.

    Dobrze pomyślany smartfon mógłby być tutaj alternatywą ale puki co taki
    jeszcze nie powstał.