  • Data: 2013-02-02 18:57:34
    Temat: Re: PeCet zdycha -- co w zamian?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "qrt" 1wddjar135l4i.1frf2qdo4emac$....@4...net

    > żre żre. Byle tracker gps potrafi zabić baterie w 3-4 godziny.
    > Oczywiście przy wyłączonym podświetleniu a nie zapomnij ze taki garmin np
    > na rowerze ma wyświetlać mapę non stop.

    > bo można wziaść na zapas albo kupić w jakimkolwiek sklepie/kiosku. Prostsze
    > niż znalezienie gniazdka i ładowanie przez godzinę albo i wiecej.

    Dynamo?... W samochodzie mam i 5 V, i 230 V.

    > chodzi o to by był czytelny. Ile pociagnie smartfon
    > z włączonym non stop wyświetlaczem i GPSem?

    Niecałe 2 godziny na pełnym obciążeniu.
    Tylko z GPS i maksymalnym oświetleniem
    pewnie ze 4 godziny pociągnie, ale nie
    sprawdziłem. Zwykle mam 3G, gdy mam ekran
    włączony -- bo wtedy oglądam ;) filmy.

    Sam odbiornik GPS nie jest energożrący.

    > poprostu w turystyce różne żeczy sie zdarzają. A to deszcz zacznie deszcz
    > padać a to wypadnie z ręki, a to sie na rowerze przewrócisz.

    No tak. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'