  • 31. Data: 2013-09-14 21:25:18
    Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    Od: tá´Ź

    ToMasz wrote:

    > mocno niemasz racji. spróbuj to sobie wyobrazić, z fotela opla. ruszasz
    > powoli w lewo, przed tobą nissan, normalnie jedzie. obok pusty pas. co
    > jak na tym pasie pojawi sie auto? Skoro na 100% zdążysz przed nissanem
    > to na 101% przed tym co dopiero się tam pojawi!

    Wręcz przeciwnie, prawy pas jest dalej, więc jeśli zdążę przed tym na
    lewym, to mogę zajechać drogę temu na prawym. A jak będzie jechał
    szybciej, to może skończyć się to wypadkiem. Dlatego jak nie mam pewności
    co się dzieje na WSZYSTKICH pasach, to nie skręcam.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 32. Data: 2013-09-14 21:25:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Zyczysz sobie wyrokow bez prawa do odwolania ?
    > Najlepiej od policjantow na drodze ...

    Na razie jeszcze morderca z mercedesa zadnej apelacji nie zlozyl.

  • 33. Data: 2013-09-14 21:29:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Sep 2013 18:42:26 GMT, tᴏ napisał(a):

    > To jest więcej niż pewne, jeśli udowodnili mu 130.

    Raczej nie. W takiej sprawie nie ma czasu na hamowanie.

    Asterka juz rozpedzona i pas przecina szybko.
    A wczesniej jej nie widac, bo nissan zaslania.
    Ledwo czasu na reakcje zostanie.

    Co innego jakby to dlugi tir byl, albo traktor z dwiema przyczepami.
    Albo astra zatrzymala sie na pasie - ale to mysle ze by w wyroku
    podano.

    J.

  • 34. Data: 2013-09-14 21:39:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia 14 Sep 2013 18:41:22 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Tylko debil skręca w lewo na wielopasmówce nie wiedząc co się dzieje na
    > WSZYSTKICH pasach. Często takich obserwuję właśnie na Puławskiej.

    Do pewnych prędkości niby się to zgadza, ale jak ktoś rozpędzi się
    odpowiednio, to w pewnych warunkach będzie już nie do zauważenia w żaden
    sposób.
    Sam mam takie skrzyżowanie z którego często wyjeżdżam, gdzie max co widać
    to 110-120m, a prędkość z jaką da się przejechać główną to spokojnie
    200+km/h (dozwolone 50). I jak tu żyć? ;)

  • 35. Data: 2013-09-14 21:41:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-14 21:11, J.F. pisze:

    > W zasadzie bez znaczenia - mial ustapic pierwszenstwa, a mercedes
    > pewnie i tak nie wiedzial czy z przeciwka mozna skrecac czy nie, ani
    > nie zwalnial tam gdzie mozna :-)

    Kierowca Mercedesa miał w nosie przepisy, że o zdrowym rozsądku
    nie wspomnę.

    > Podobnie mozesz niezauwazyc kogos kto nie skakal, tylko normalnie
    > jechal prawym pasem. No, szybciej niz normalnie.

    A takie numery w mieście w innych krajach to się PJ zabiera.
    To większość przeciętnych inaczej skutecznie leczy.

    > Trzeba uwazac przy skrecie w lewo ...

    Trzeba.

    > a tu wlasnie mamy kwestie czy skrecajacy mial wystarczajaco duzo
    > wolnego miejsca do wykonania manewru ?

    Miał.

    > Ile tam wolno - 50 czy 70 ?

    50

    > 130/70 to znow nie tak duzo

    Żarty sobie robisz - to jest bardzo dużo. O mieście już nie
    wspomnę.

    > i powinno wystarczyc czasu do solidnego
    > zhamowania, wiec ten manewr skretu nie byl chyba bezpieczny i przy 70
    > ..

    Taaaa. Zakładając, że częściej jeżdżą tacy artyści to w ogóle nie
    należałoby skręcać w lewo w gęstej zabudowie :>

  • 36. Data: 2013-09-14 21:46:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 14 Sep 2013 21:04:02 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Skoro na 100% zdążysz przed nissanem
    > to na 101% przed tym co dopiero się tam pojawi!

    Sąd się niby z Tobą zgadza, ale rzeczywistość pokazuje że nie 101%, a 99% i
    ten z Opla który tak myślał, pozostaje martwy.
    Czyli jednak lepiej nie zakładać niczego co do drugiego pasa.

    Nawet jadąc tą z pierwszeństwem, lepiej na dwupasmówce po prostu nie
    wyprzedzać na skrzyżowaniu (pomimo że jest to jak najbardziej
    dopuszczalne), zwłaszcza prawym pasem.

  • 37. Data: 2013-09-14 21:46:28
    Od: tá´Ź

    Tomasz Pyra wrote:

    > Do pewnych prędkości niby się to zgadza, ale jak ktoś rozpędzi się
    > odpowiednio, to w pewnych warunkach będzie już nie do zauważenia w żaden
    > sposób.

    Na prostej drodze, jadąc niemal z naprzeciwka? Prędzej słabo widoczny
    byłby taki, który jechałby nieco szybciej niż ten na lewym, bo
    wyprzedzałby go znacznie dłużej.

    > Sam mam takie skrzyżowanie z którego często wyjeżdżam, gdzie max co
    > widać to 110-120m, a prędkość z jaką da się przejechać główną to
    > spokojnie 200+km/h (dozwolone 50). I jak tu żyć? ;)

    To raczej nie ten przypadek.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 38. Data: 2013-09-14 21:47:25
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > Żarty sobie robisz - to jest bardzo dużo. O mieście już nie wspomnę.

    Ostatnio widziałem oznakowany radiowóz bez sygnałów jadący licznikowe 120
    Puławską w środku dnia.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 39. Data: 2013-09-14 21:49:07
    Od: tá´Ź

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Na razie jeszcze morderca z mercedesa zadnej apelacji nie zlozyl.

    Nie ograniczaj się -- LUDOBÓJCA I ZBRODNIARZ WOJENNY!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 40. Data: 2013-09-14 21:50:27
    Od: tá´Ź

    J.F. wrote:

    > Raczej nie. W takiej sprawie nie ma czasu na hamowanie.

    Raczej tak, bo podana prędkość to tyle, ile udało się bezsprzecznie
    udowodnić. Margines błędu raczej tylko w górę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??