  • 121. Data: 2013-09-15 09:23:44
    Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=FrkJKdj7bw8
    >
    > Pomimo że to już po strażakach, to auto nie wygląda na jakieś ogromne
    > prędkości zderzenia.

    Nie wyglada ? Opel splaszczył sie o polowe. Uderzenie bylo centralnie w bok,
    wiec na duza powierzchnie.

  • 122. Data: 2013-09-15 09:36:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Potrafi ktos znalezc zdjecia z tego wypadku ?

    http://dcs-188-64-84-21.atmcdn.pl/scale/o2/tvn/web-c
    ontent/m/_m/61/61479cbe3bc1a21c1e14acf6e97e6f10.jpg?
    type=1&quality=95&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1
    024&srch=768&dstw=1024&dsth=768

    Niewielkie zniszczenia, ale Merc to masa i duza powierzchnia uderzenia, Opel
    z boku mieciutki. Staranowal go po prostu.

  • 123. Data: 2013-09-15 09:37:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-09-15 09:15, DoQ wrote:

    > Aż do 200 może i nie. Natomiast nie musiał rozpędzać się od zera, bo
    > skręcając bokiem z Odyńca jakąś prędkość już miał.

    Załóżmy, że miał 40km/h to tylko 4% energii potrzebnej do rozwinięcia
    prędkości 200km/h. Innymi słowy różnica energii między 40-200 jest
    identyczna (w zaokrągleniach) jak między 0-196. Ergo praktycznie bez
    znaczenia jaką prędkość miał na początku;)

    Shrek.

  • 124. Data: 2013-09-15 09:48:37
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ty tak poważnie? Prosta, szeroka droga, ażurowe barierki.

    Czyty zauwazasz, ze z twoimi debilizmami malo kto juz dyskutuje ?

  • 125. Data: 2013-09-15 09:54:05
    Od: tá´Ź

    Cavallino wrote:

    > Tego nie wiesz, chyba że znasz uzasadnienie wyroku. Może faktycznie
    > skręcający nie był w stanie zauważyć przeciwnika.

    IMHO nieprawdopodobne.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 126. Data: 2013-09-15 10:02:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Sunday, September 15, 2013, 12:56:31 AM, you wrote:

    > Jak dla mnie, to obowiązkowe ubezpieczenie spokojnie mogłoby z regresem
    > występować wobec każdego sprawcy, zawsze.

    Ale to przeczy samej idei ubezpieczeń.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 127. Data: 2013-09-15 10:23:27
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-15 09:37, Shrek pisze:

> [...]
    > identyczna (w zaokrągleniach) jak między 0-196. Ergo praktycznie bez
    > znaczenia jaką prędkość miał na początku;)

    Sugerujesz że dla odpychania się (szczególnie ośki) nie ma znaczenia czy
    rusza z miejsca czy z 40km/h?

  • 128. Data: 2013-09-15 10:48:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-09-15 10:23, DoQ wrote:

    > Sugerujesz że dla odpychania się (szczególnie ośki) nie ma znaczenia czy
    > rusza z miejsca czy z 40km/h?

    To zależy czy zamierzasz palić gumę, czy przyspieszać.

    Shrek.

  • 129. Data: 2013-09-15 10:59:15
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-15 10:48, Shrek pisze:

    > To zależy czy zamierzasz palić gumę, czy przyspieszać.

    Myślisz że ESP w magiczny sposób sprawi że ponad 500KM pójdzie od razu w
    asfalt?

  • 130. Data: 2013-09-15 11:10:52
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Na tym polega obowiązkowe OC - w pełni i zawsze zdejmuje odpowiedzialność
    > ze sprawcy.
    > Osobiście nie uważam żeby to miało sens, ale tak właśnie jest.
    Ale do więzienia (jak się uprawomocni) facet pójdzie? 40 tyś ( o ile
    dobrze pamiętam) też zapłaci ze swojego grubego portfela?
    Dziwne to jest, że tu go OC nie chroni...... Taki dualizm odpowiedzialności.
    ToMasz