    Date: Sun, 15 Sep 2013 11:30:11 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie

    W dniu 15.09.2013 01:15, t? pisze:

    > Nie, dzięki temu menelstwo by płaciło mniej za ubezpieczenie, a w razie
    > czego nic by się z nich nie dało ściągnąć, bo nic nie mają, więc wszyscy
    > pozostali płacili by więcej.

    nie masz racji. Taki niewypłacalny menel, mógłby spowodować szkodę tylko
    raz w życiu, bo jak nie zapłaci to nie będzie miał ubezpieczenia. jak
    chętnie zapłacę za to żeby nigdy nie siadł za kółkiem. w przypadku
    stłuczki - niema wogóle sprawy, w przypadku śmierci 3 ludzi - za 10 lat
    będzie znowu jeździł. Pomyśl sobie teraz o tirach które wyprzedzają na
    trzeciego. ich kierowcy nie będąc wypłacalni tracili by prace, albo
    płacili np 12 razy więcej za polisę niż ja i Pyra.

    Teraz taka uwaga osobista do pana "to". Ten syf ubezpieczeniowy który
    mamy jest totalnie niesprawiedliwy. tak samo jak szkoły, szpitale, zus i
    99% tego co państwowe i/lub zależne od państwa. Każda właściwie zmiana,
    zmiana powstała w umyśle człowieka na tyle inteligentnego żeby mieć
    firmę, ogólnie nie "odstrzelonego" od rzeczywistości, będzie zmianą na
    lepsze. Zazwyczaj takie pomysły nie są przemyślane, przetestowane w
    100%, bo tego się nieda zrobić. po to są wersje beta, po to istnieją
    testerzy, nawet piloci oblatywacze, żeby wyłapać błędy a następnie je
    skorygować. W tym przypadku udoskonalić pomysł. Ty jednak zachowujesz
    się jak "hejter" partii opozycyjnej. jak pomysł jest prawie dobry, ale
    zobaczysz mały mikroskopijny błąd - no to dawaj - jedziemy jak po burej
    suce. Do czego zmierzasz takim zachowaniem? Masz pełne prawo się tak
    zachowywać, tak robi większość polaków, ale nie rozumiesz ze za TAKIE
    zachowanie będą płaciły Twoje dzieci i wnuki?
    ToMasz