-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <l11uig$v4l$3@mx1.internetia.pl>
<52347cc4$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<l11vao$2om$2@mx1.internetia.pl> <l11v39$di2$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sat, 14 Sep 2013 21:11:23 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 25
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1379185872 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1216 82.143.187.50:54159
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504531
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 14 Sep 2013 17:24:13 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
>> Ano, przy 130 to on ich pewnie pierdolnął...
> Pewnie tak. Rozumiem, ze ten Opel mial prawo do lewoskretu tylko wymusil
> pierwszenstwo ?
W zasadzie bez znaczenia - mial ustapic pierwszenstwa, a mercedes
pewnie i tak nie wiedzial czy z przeciwka mozna skrecac czy nie, ani
nie zwalnial tam gdzie mozna :-)
> To jest dobry przyklad w jaki sposob dochodzi do kolizji ze scigaczami,
> czyli nadmierna predkosc i skakanie z pasa na pas. Nie ma szans, zeby
> zauwazyc.
Podobnie mozesz niezauwazyc kogos kto nie skakal, tylko normalnie
jechal prawym pasem. No, szybciej niz normalnie.
Trzeba uwazac przy skrecie w lewo ...
a tu wlasnie mamy kwestie czy skrecajacy mial wystarczajaco duzo
wolnego miejsca do wykonania manewru ?
Ile tam wolno - 50 czy 70 ?
130/70 to znow nie tak duzo i powinno wystarczyc czasu do solidnego
zhamowania, wiec ten manewr skretu nie byl chyba bezpieczny i przy 70
..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.13 21:12 J.F.
- 14.09.13 21:13 Tomasz Pyra
- 14.09.13 21:18 RadoslawF
- 14.09.13 21:20 DoQ
- 14.09.13 21:21 tá´Ź
- 14.09.13 21:21 J.F.
- 14.09.13 21:25 tá´Ź
- 14.09.13 21:25 Czesław Wiśniak
- 14.09.13 21:29 J.F.
- 14.09.13 21:39 Tomasz Pyra
- 14.09.13 21:41 Artur Maśląg
- 14.09.13 21:46 Tomasz Pyra
- 14.09.13 21:46 tá´Ź
- 14.09.13 21:47 tá´Ź
- 14.09.13 21:49 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=