    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Patenty na foty slubne.
    Date: Mon, 10 Feb 2014 14:07:44 +0100

    W dniu 2014-02-10 12:25, anacron pisze:

    > No nie do końca. Aby wyszły dobre jakościowo zdjęcia z ciemnego kościoła
    > bez lampy to jednak potrzebny jest przyzwoity sprzęt, a takiego raczej
    > próżno szukać w szufladzie. Np. Nikon D800 z Nikorem 24-70 2.8, a to już
    > jakieś 15 tys. W sztukę z kolei pobawić się można na plenerze (co ponoć
    > najprzyjemniej się robi, z powodu dobrego światła).

    Dlaczego bez lampy? Nawet z wieloma! Możesz przecież postawić kilka lamp
    z radiowymi wyzwalaczami. Lampa o energii 1kJ nie powala obecnie ceną,
    można użyć do rozświetlenia przestrzeni, do tego parę małych lampek
    dostępnych za niewielkie pieniądze oświetlających szczegóły (ewentualnie
    kolorowe żele, zwłaszcza na weselu). I najważniejsze: kumaty asystent z
    lampą z softboksem.
    Ale Twojej generalnej idei nie da się zaprzeczyć. Niestety.
    Niedawno zaliczyłem wesele córki, coś mogę powiedzieć (ale może według
    M. Twaina "spuśćmy zasłonę miłosiernego milczenia").

    Pozdrawiam,
    Paweł