    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Patenty na foty slubne.
    Date: Fri, 07 Feb 2014 21:54:54 +0100

    Tak przy okazji, byłem niedawno na targach ślubnych i to co tam
    zobaczyłem odnośnie fotografii to mnie powaliło. W ponad połowie
    przypadków stwierdzam, że ja nie robiący nigdy takich fotografii
    zrobiłbym lepsze zdjęcia. Tych którzy umieli naprawdę robić zdjęcia
    naliczyłem, aż dwóch (na ponad 20 ofert). Pomijam już takie oczywiste
    wpadki jak palenie ryjków lampą (to niestety też norma).

    Zanim zaczną się komentarze, nie byłem, nie jestem i nie będę nigdy
    fotografem. Wydaje mi się jednak, ze jeśli miałbym zapłacić za takie
    zdjęcia to chyba mam prawo, aby pan fotograf (ponoć profesjonalista)
    wiedział o robieniu zdjęć trochę więcej niż ja kompletny laik. :)

    --
    anacron
    aba/