  • Data: 2017-01-07 21:23:19
    Temat: Re: Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
    Od: Scobowski <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od dzisiaj macie samochód?
    Rozepnij kurwa kurtkę i pas ułóż tak, jak ma być - jak najbliżej ciała.
    Wystarczy poły kurtki wyciągnąć "nad" pas.

    Okulary: przeżyłem dośc poważny wypadek siedząc na miejscu pasażera jako
    nastoletni dzieciak, w ukularach: trafienie w tylnią oś załadowanego
    Stara (zawracał) przy 80Km/h. Pas boli. Poduszka boli. Połamane 3 żebra
    i mostek bolą. Okulary po prostu się połamały (metalowe oprawki), szkła
    (plastikowe) niektnięte) i na głowie. Fakt, że nie każy 20 lat temu miał
    oprawki za 600$ :P. Dzisiaj - każdy korpo-szczur ma :P

    Elektroniczy papieros: używam od 6 lat. Nie trzymam w mordzie.
    200-gramowy mod jest na to za ciężki. Nie trzymam nawet w łapie, jesli
    musze się skupić na kierowaniu. Mając 25-Watową grzałkę wystarczy mi,
    jak pufnę raz na 15 minut. A dowolny, dający się trzymać w papie (nie ma
    już takich, ale skoro masz..) to trzymaj lekko pod kątem - najwyżej ci
    zęby wybije.