  • Data: 2010-06-06 20:20:38
    Temat: Re: Pasta zabezpieczajaca
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj.

    On Sun, 6 Jun 2010, Tomy M. wrote:
    | Niedawno robiąc instalację w pensjonacie, nakręciłem
    | ok. 70 F'ek w ciągu jednego dnia, palce to myślałem
    | że juz straciłem :-)

    A co sadzisz o czyms takim:
    [Szybkozłączka+CaP]
    http://www.hollex.pl/akcesoria/zlaczki/281-szybkozla
    czkacap

    Zastosowanie:
    - częste ściąganie i nakładanie kabla do konwertera lub odbiornika,
    podręczne np. w serwisach, przy testach lub sprawdzaniu sprzętu.
    - przekładanie kabla z jednej anteny (konwertera) do kilku
    odbiorników satelitarnych.

    A przy jednorazowkach:
    [Złączka CaP czarna]
    http://www.hollex.pl/akcesoria/zlaczki/272-zlaczka-c
    ap-czarna-100szt

    Jest wodoszczelna, a czarna złączka jest odporna na promienie
    słoneczne i UV.
    Zalecana jest zwłaszcza przy konwerterach (na zewnątrz) - łączy
    w sobie zwykłą F-kę i jej zabezpieczenie (strata zaledwie 0,08dB).

    Pzdr.J.P.