  • Data: 2014-03-28 18:51:47
    Temat: Re: Pasta do lutowania - okres trwałości?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-28 18:37, John Smith pisze:

    > Po okresie przydatności, pasta szybko traci swoje podstawowe parametry
    > potrzebne do druku przez szablon: lepkość i gęstość.
    > Po tym okresie pastę można jeszcze użyć do lutowania rynien lub
    > podobnych prac.
    > K.

    a, ha.
    Ostatnio wymieniałem w laptopie układzik obsługujący wentylator i
    pomiary temperatury EMC4022 i tak się właśnie zastanawiałem jakby to
    było gdyby zamiast cynować pady dać właśnie taką pastę to byłoby lepiej.
    No ale jak piszesz może nie wytrzymać do kolejnego lutowania to sobie
    potrenuję na jakimś złomie elektronicznym i trudno... się wyrzuci.
    Praktyka zostanie.

    Pozdrawiam.