  • 41. Data: 2010-02-01 11:29:49
    Temat: Re: Passat, Passat CC, Audi A4, czy A6??
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > A samo AGD jest trendi w szarym metaliku. ;)

    w rzeczy samej, nic to że trzeba koło tego chodzić w białych rękawiczkach
    ;-)
    brat

  • 42. Data: 2010-02-01 12:20:56
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 31 Sty, 13:48, Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    wrote:

    > hahaha, nie ma to jak trafne uwagi ;] siedziales w nowym A4 czy kupujesz
    > uzywke z lat wczesniejszych? Bo tak to zabrzmialo jakbys mowil o A4 z
    > lat wczesniejszych, obecne A4 jest najwieksze w swojej klasie (BMW 3,
    > Mercedes C) i duzo wieksze od Octavii/Bory, takze albo sensownie
    > rozmawiamy na argumenty albo sobie pierd* i kupujemy sprawdzona Toyote
    > Avensis dla starcow.
    >
    > ps. Jakbym mial taki wybor wzialbym A4 Avant 3.0TDI manual biale S-line
    > ale za ten hajs to chyba nie bardzo, wiec 2.0TDI 170KM quattro,
    > koniecznie biale.

    Nie zgadzam się. Jeździłem A4 i Octavią i A4 jest zdecydowanie
    mniejsze w środku, choć materiały znacznie lepsze oczywiście.

    Autorowi wątku proponuję się przejechać na jeździe próbnej i wybrać na
    tej podstawie.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Górko

  • 43. Data: 2010-02-01 19:20:19
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    GrzegorzG pisze:

    > Nie zgadzam się. Jeździłem A4 i Octavią i A4 jest zdecydowanie
    > mniejsze w środku, choć materiały znacznie lepsze oczywiście.

    Jezdziles nowym A4? To masz jakies uprzedzenie do Audi albo problemy z
    okreslaniem przestrzeni ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 44. Data: 2010-02-01 20:30:32
    Od: "Marcin Wiśniewski" <f...@w...pl>

    Hmnmm. Dzisiaj zaliczyłem jazdy próbne.
    Podtrzymuję: A4 oferuje mniej miejsca niż Passat.

    Oczywiście wykonanie to dwie różne bajki...

  • 45. Data: 2010-02-01 23:37:32
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Często jeździsz na zewnątrz swojego samochodu?
    > ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=JlkuwTsP9Tg#t=1m50s

    Kto wie? ;]

    --