  • 11. Data: 2010-06-18 11:46:15
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > W tym roku juz jeden cud naw Wisla byl a konkretniej na Wawelu :-)
    > Oby nie bylo kolejnego w niedziele :-)

    Jeszcze jedno :) Jak kolega spytał w salonie o rabat to go sprzedawca wyśmiał ;)
    Dostał w gratisie blokadę skrzyni biegów "Bear".

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 12. Data: 2010-06-18 11:47:25
    Temat: Re: [ort] Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Grejon wrote:

    > Czego?

    Bardzo przepraszam ... nie wiem co we mnie wstąpiło ;) Zreszta ostatnio też
    walnąłem babola w postaci "śróby".

  • 13. Data: 2010-06-18 11:52:07
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Katanka napisał:

    > Jeszcze jedno :) Jak kolega spytał w salonie o rabat to go sprzedawca
    > wyśmiał ;) Dostał w gratisie blokadę skrzyni biegów "Bear".
    Podobnie jest na Toyoty. Jak szukalem auta dla zony to na Aygo nie bylo mowy o
    rabacie choc jest
    najdrozsza i najbardziej gola a na Puga 107 i Cytryne C1 bez problemu dalo sie dostac
    rabat +
    gratisy z wyposazenia :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2010-06-18 11:58:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-18 11:52, Gabriel'Varius' pisze:

> [...]
    > mowy o rabacie choc jest najdrozsza i najbardziej gola a na Puga 107 i
    > Cytryne C1 bez problemu dalo sie dostac rabat + gratisy z wyposazenia :-)

    Teraz jak ma niedostateczny lans wśród koleżanek, to po prostu zamień
    znaczki. Nie zorientują się. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2010-06-18 12:06:12
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fatalne audio, brak skury, w środku plastiki. Auto kosztowało 117 tysięcy
    > brutto. VW ocipiał za przeproszeniem z tą ceną? Nie dałbym za to więcej
    > niż 80 tysięcy. Do tego prowadzi się na zakrętach fatalnie, auto jest zbyt
    > miękkie - przekręcimy kierownicą, mija dużo czasu nim auto zareaguje ...
    > No i jest TYLKO 4 osobowe.
    >
    > Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik,
    > ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca jak
    > się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.

    Może jakby kosztował 80 tys. to kupiłoby go za dużo ludzi i już nie byłby
    taki wyjątkowy na naszych drogach. A tak to płaci się za to że nie jeździ
    się autem który można spotkać na kaźdym rogu. To tak samo jak z sukienkami w
    minimalnym "nakładzie". Płacisz dużo ale wiesz że na bal nikt nie przyjdzie
    ubrany tak samo. Wiem że dla niektórych to śmieszne ale są tacy którym na
    tym zależy.

  • 16. Data: 2010-06-18 12:07:23
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Katanka pisze:
> [...]
    > ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca
    > jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.

    Bo VW przestal robic samochody z dobrym stosunkiem cena/jakosc jakos tak
    20 lat temu.

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2010-06-18 12:13:50
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Teraz jak ma niedostateczny lans wśród koleżanek, to po prostu zamień
    > znaczki. Nie zorientują się. ;)
    Moja zona nie jest "lansara" i kupila w koncu wypasione Twingo II i po problemie, a
    cena bardzo
    przystepna po rabacie i dodatkowo 5 lat gwarancji i auto wieksze, itp. :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 18. Data: 2010-06-18 12:18:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-18 12:06, Agent pisze:
> [...]
    > sukienkami w minimalnym "nakładzie". Płacisz dużo ale wiesz że na bal
    > nikt nie przyjdzie ubrany tak samo. Wiem że dla niektórych to śmieszne

    Wyjątkowe to są takie samochody, o których z góry wiadomo, że po 10-15
    latach nie wpadną w ręce domorosłych tunerów w trójpaskowych
    garniturkach albo taksiarzy.
    A taki los niestety czeka Passata CC, widać to po tym, jak się dziś
    ślinią na jego widok.
    Ja mając do wydania te ~120kpln szukałbym czegoś zupełnie innej marki.
    Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
    Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z
    2.0TDI i ew.DSG.

  • 19. Data: 2010-06-18 12:19:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-18 12:13, Gabriel'Varius' pisze:

    > Moja zona nie jest "lansara" i kupila w koncu wypasione Twingo II i po
    > problemie, a cena bardzo przystepna po rabacie i dodatkowo 5 lat
    > gwarancji i auto wieksze, itp. :-)

    Większe i fajniejsze. Pogratulować zdroworozsądkowej żony! :)

  • 20. Data: 2010-06-18 12:23:31
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Agent wrote:

    > Może jakby kosztował 80 tys. to kupiłoby go za dużo ludzi i już nie
    > byłby taki wyjątkowy na naszych drogach.

    Oczywiście rozumiem to, ale przeciez tu mowa tylko o VW!