  • Data: 2017-07-22 00:40:43
    Temat: Re: Passat B5.5 - najczęstrze problemy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:oh11qa$kma$1@dont-email.me...
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Ha, ha - przypadkiem trafiłem na to wideo o passatach B5 & B5.5,
    > 1998-2005:
    > https://www.youtube.com/watch?v=_Hz-9OQaluY
    >
    > Facet z (modną ostatnio) arabską brodą jedzie po najczęstrzych problemach:
    >
    > 1. wycieki oleju zewsząd: od pokrywki zaworów poprzez liczne uszczelniacze
    > aż do miski olejowej... wycieki tak liczne i tak częste że mechanicy
    > dostawali
    > pozwolenie na robotę tylko tych większych wycieków na gwarancji aby
    > fabryka nie poszła z torbami :-)

> [...]

    Od maja mam wrażenie że ten czerwony wyświetlacz między zegarami
    coś słabo świeci w dzień... to było nic! Teraz dopiero zaczęły się gorętsze
    dni, temperatury 28-30C i jak auto postoi po południu na parkingu to
    wyświetlacz w ogóle jest nieczytelny... w centralnej jego części da się coś
    zobaczyć ale narożniki, zwłaszcza górne i górna krawędź: zero kontrastu.

    Z tego co czytam w sieci - typowa usterka (a może "uroda"?) tych Passatów.

    I teraz pytanie do posiadaczy: czy te wyświetlacze nie znoszą gorąca
    od nowości czy dopiero jak się zestarzeją? Czy wymiana pomaga czy nie?