  • 41. Data: 2010-12-08 07:39:44
    Temat: Re: Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 07 Dec 2010 06:57:53 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    <ciach>

    > Ogólnie na chwile obecną jestem z samych pasków zadowolony, i
    > podejrzewam że spełnią swoje zadanie.

    To daj znaka jak już je rozdziewiczysz w boju, bo ja jestem nadal
    zainteresowany. Koła masz z felgami aluminiowymi? Jeżeli tak to zwróć
    proszę uwagę, czy te paski nie demolują Ci zanadto felg.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 42. Data: 2010-12-08 15:50:30
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Seba napisał(a):
    > To daj znaka jak już je rozdziewiczysz w boju, bo ja jestem nadal
    > zainteresowany. Koła masz z felgami aluminiowymi? Jeżeli tak to zwróć
    > proszę uwagę, czy te paski nie demolują Ci zanadto felg.
    Testowałem je na Sprinterze na zadupiu, kupa śniegu a pod spodem ubity
    zlodowaciały śnieg. Bez pasków stanął i ani w te ani we wte.
    Założyłem jedną szt na koło. Pomyślałem, jak ma sie spieprzyć, niech
    spieprzy się jedna sztuka.
    Rwał ten śnieg aż miło i wygrzebywał sie. Szkoda że jest odwilż, bo
    chciałem je przetestować na tej szklance co była kilka dni na całej
    długości Pereca.

    A u mnie na chwile obecną z pasków lipa.
    Mam Omegę kombi 2,5 DTI i na zimę zakładam stalowe 15" Takie wcisnął
    mi kiedyś oponiarz, i pasek blokuje się o zacisk hamulcowy, za blisko
    jest felgi.

    U mnie katalogowo powinny być 16"-17" to juz miał bym luz.
    Ale nie martwię się, przydadzą sie u mnie jak zakładam 16"alu na lato.
    I tak miałem w planach na te 16alu założyć opony zimowe, a na lato
    kupić alu 17. Tylko te 15 zimowe mam jeszcze wręcz idealne.

    Mnie paski po za zimą też się przydadzą. Na ryby pomykam często w
    takie oleandry że już nie raz saperka była w użyciu, albo odpuszczałem
    sobie pewne odcinki, teraz z tymi paskami to będzie wręcz off road ;)

    Wracając do pasków.
    Na IMHO każde alusy będą pasowały bo tam prześwitu jest wystarczająco,
    gdy chodzi o stalówki, trzeba się upewnić.
    Demolować alu nie powinny bo to plastik. Stwierdziłem że plastik,
    klamra(zapiecie) bardzo trwałe i solidne. Nie wiem jak na lodzie, ale
    na zlodowaciałym twardym śniegu robią świetną robotę.

    Uniwersalność tych pasków rewelacyjna, szybko się je zakłada i szybko
    ściąga. Nie możesz wykopać sie z parkingu, zakładasz dwa trzy i się
    wykopujesz, z błota myślę że tak samo.
    Po asfalcie też można kawałek przejechać.
    Ogólnie fajna sprawa na śnieg, piach, błoto. Łańcuchy sie chowają.
    --
    Krzysiek

  • 43. Data: 2010-12-09 20:03:07
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 08 Dec 2010 15:50:30 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Po asfalcie też można kawałek przejechać.
    > Ogólnie fajna sprawa na śnieg, piach, błoto. Łańcuchy sie chowają.

    Chciałem kupić te drugie - w kształcie odwróconego 'X', ale coś już ich
    nie ma. Czyli trzeba kupić te co Ty wziąłeś - zawsze to głowa będzie
    spokojniejsza (u mnie, przy zastosowanym u mnie rozmiarze kół producent
    nie pozwala stosowac łańcuchów) na wypadek "W".

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 44. Data: 2010-12-09 21:39:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Seba napisał(a):

    > Chciałem kupić te drugie - w kształcie odwróconego 'X', ale coś już ich
    > nie ma. Czyli trzeba kupić te co Ty wziąłeś -
    Czy tamte są odczuwalnie skuteczniejsze? Nie wiem. Trochę większa
    powierzchnia robocza, ale czy to dobrze? Większe naprężenia. No nie
    wiem. Chyba nie ma co żałować tamtych.
    > (przy zastosowanym u mnie rozmiarze kół producent
    > nie pozwala stosowac łańcuchów) na wypadek "W".
    "W"? co to?
    --
    Krzysiek

  • 45. Data: 2010-12-10 10:37:37
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 21:39:45 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):
    > "W"? co to?

    U mnie w firmie "W" oznacza czas *W*ojny ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.