  • Data: 2017-07-04 22:21:55
    Temat: Re: Paski LEDowe na 230V
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-04 o 13:16, Piotr Gałka pisze:
    > (...)
    > Zamontowałem w życiu tylko jeden pasek LEDowy. Działo się 5 lat temu.
    > Kupiłem 4m. Brały z 12V dokładnie 2.00A - czyli 24W (według danych
    > technicznych powinny brać więcej, ale ile dokładnie nie chce mi się
    > szukać).
    > Zasilacz do LEDów dawał ponad 12V więc w sumie brały więcej mocy, ale
    > nie mierzyłem ile albo nie pamiętam.
    > Oświetlenie blatu było OK.

    Piotrku, 24W na LEDach to od cholery światła i jeszcze ciut.
    Przy oświetleniu blatu roboczego (wyobrażam go sobie wielkościowo jak
    większe biurko) to może prawie oczy wypalić ;)

    Tutaj:
    https://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=167230&high
    light=#167230

    jest garaż podziemny, oświetlony światłami dziennymi 10W.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam